1 Ostatnio edytowany przez mewes (2012-06-15 23:54:11)

Temat: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Udalo sie sprzedac FZS'a 600 z 98r i zakupic rowno 10 lat mlodszego 690 SMR'a :) ... Czuje sie jakbym siedzial na mlocie pneumatycznym, noga jakos dziwnie chce sie prostowac w zakrecie, łokcie same unosza sie do gory, a motocykl robi krrrrrr zamiast bzzzz...no i po odpaleniu pierwsze co by sie chcialo zrobic to mala rozpierduche na miescie:)
Ale do konkretow - mam taki swoj ulubiony zakrecik na 75-80 km/h na ktorym FZS'em zamykalem Miski Pilot Road'y 2 (swietne lacze btw) - motocykl szedl jak po szynach. Postanowilem wiec zasmakowac w polaciach przyczepnosci i pochylen jakie SM oferuje i tu sie zdziwilem troche - motocykl jakby delikatnie myszkowal, przyczepnosc jest ale brakuje stabilnosci.
Ustawilem zawiasy gdzies pomiedzy 'normal' a 'sport', 2 bary w oponkach (przod to nowe Pirelli Diablo, a tyl to troszke wysluzony Dunlop Sportmaxx GPR - w takiej formie zakupilem)...
No i pytanie - Kwestia przestawienia sie na inny sprzet? Mial tez ktos takie wrazenie? ... pierwsze co mi przychodzi do glowy to wlasnie te opony...hmmm

Z gory dzieki za odpowiedzi!

KTM 690 SM R

2

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Ja mam michelina road 2 i trzymają w zakrętach dobrze
Masz oryginalny wydech czy już zmieniłeś ?

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

3

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Kolega jeżdzący na ścigaczach jak wsiadł na moją huske na torze też nie mógł sie składać bo nie pewnie sie czuł, a z huska wszystko było wporządku. Może jeszcze źle siedzisz na moto (za bardzo z tyłu lub przodu) lub musisz sie poprostu przekonać bo pozycja inna itd :) Najlepiej pojechać sobie na tor, i co kółko próbować troszke szybciej :)

Husqy SMR-R 450

4

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Sama kwestia że przód a tył masz inne ogumienie już może byc przyczyną. Każda z gum ma inne właściwości, co nie jest dobre. Szarpnij się na komplet jednakowych gum i daj znac co i jak ;)

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

5

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Mewes. Lecimy jutro na Radom - będzie z tego co wiem min. 3 sm-y. Wpadnij to zdiagnozujemy problem :)

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

6

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

No wlasnie chyba kwestia tych opon razem z brakiem wyczucia sprzeta poki co ... dzisiaj zauwazylem maly postep wiec moze cos z tego jeszcze bedzie:)

A co do polatania to chetnie, ale niestety nie tym razem :)

KTM 690 SM R

7

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

mewes napisał/a:

Ale do konkretów - mam taki swoj ulubiony zakręcik na 75-80 km/h na którym FZS'em zamykałem Miski Pilot Road'y 2 (świetne lacze btw) - motocykl szedł jak po szynach. Postanowiłem wiec zasmakować w połaciach przyczepności i pochyleń jakie SM oferuje i tu sie zdziwiłem trochę - motocykl jakby delikatnie myszkował, przyczepność jest ale brakuje stabilności.

Wg mnie masz za miękkie przednie zawieszenie .

http://www.power4.pl/

power4susp@gmail.com

8

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Udalo sie dzisiaj wyciac calkiem ostry, dlugi luk bez wyzej wymienionych przypadlosci ... Pozniej sprawdzilem ustawienie tlumienia odbicia i zamiast na normalnie-sportowo, bylo na miekko - normalnie, wiec znowu weryfikacja po poprawieniu ustawien i bylo lepiej ... aczkowliek w jednym zakrecie niesamowicie idzie, a w nastepnym cos nie tak ... wydaje mi sie, ze to jednak kwestia przestawienia sie na innego sprzeta bo poki co zrobilem na nim z 300km ... no i dokupie nowe diablo na tyl oczywiscie :)
Dzieki!

KTM 690 SM R

9 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-06-17 01:43:50)

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

kwkm napisał/a:

Sama kwestia że przód a tył masz inne ogumienie już może byc przyczyną. Każda z gum ma inne właściwości, co nie jest dobre. Szarpnij się na komplet jednakowych gum i daj znac co i jak ;)

Nawet na najlepszych oponach... zła baletnica... ;) Na przodzie mam wyząbkowanego, przechodzonego i praktycznie łysego Goldspeeda, a na tyle opona "śmietnikowa" znaczy się odzyskana ze śmietnika... składam się, przeginam... a opony nie puszczają, zawieszenie pracuje "na drewniano" a mimo wszystko na gębie wieczny banan :)
To jak to z wami jest ?? :D

A ja tu słyszę, że jak nie wyłożysz na opony minimum tysiaka to nie polatasz ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

10 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-06-17 11:32:45)

Odp: Przesiadka z FZS'a na SMR'a

Zgadza się u Sebka te śmietnikowe opony w CRFie trzymają się nawet szutru .
Żeby nie być gołosłownym dorzucam film w 02:32 widać świetnie jak opona klei się do piachu :)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=SI1fXSb06cg&feature=player_detailpage#t=144s[/url]

ja również jeżdżę na wytartym huidenale na przodzie i Sebkowym pilocie z odzysku

Pozdrawiam firmę oponiarską z pyr  ;)

motoslide.com