Temat: Regulacja zaworów
Nie musi byc idealnie w TDC, wystarczy zeby krzywki byly do dolu
Najlatwiej chyba kolem, krec patrzac na rozrzad az sie ustawi
tel: 797 237 537
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Regulacja zaworów
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie musi byc idealnie w TDC, wystarczy zeby krzywki byly do dolu
Najlatwiej chyba kolem, krec patrzac na rozrzad az sie ustawi
Sprobuje,pokombinuje, mam nadzieje ze nic nie strzeli:D Powiedzcie jeszcze czy latwo jest wyjac walek rozrzadu, bo wydaje mi sie ze lozyska igielkowe padaja, bo motor cos popiskuje. Oczywiscie, rozpinanie lancuszka jest nieuniknione?
do wyjęcia wałków konieczne do regulacji zaworów nie ale to pewnie wiesz.
Żeby zablokować wał w pozycji TDC potrzebne jest jego idealne ustawienie - inaczej nie wkręcisz śruby blokującej.
Sprobuje,pokombinuje, mam nadzieje ze nic nie strzeli:D Powiedzcie jeszcze czy latwo jest wyjac walek rozrzadu, bo wydaje mi sie ze lozyska igielkowe padaja, bo motor cos popiskuje. Oczywiscie, rozpinanie lancuszka jest nieuniknione?
Nie trzeba rozpinać łańcuszka. Wałek wychodzi w 2 sekundy.
0. ZABLOKOWANE TDC.
1. Wyjąć napinacz
2. Odkręcić śrubę prowadnicy koła rozrządu.
3. Wyciągnąć wałek. Pamiętając jak się mają kropki na kole i obudowie.
4. Włożyć wałek pamiętając o kropkach
5. Zarzucić łańcuch.
6. Wycisnąć napinacz (mam hydrauliczny)
7. Wkręcić napinacz.
8. Wkręcić śrubę z punktu 2 na Loctite 243!!!
Wlasnie to juz rozgryzlem, bo prawdopodobnie mam lozyska zjechane. A napinacz hydrauliczny wystarczy wykrecic, pozniej wkrecic, czy trzeba cos kombinowac?
Napinacz wykręcić i później wkręcić, tyko go nie ściskaj, żeby olej nie wyleciał. I dośc ważna sprawa, zanim wyjmie się wałek rozrządu warto markerem zaznaczyć które ogniwka przypadały na ząbek ten z kropką od rozrządu. Dodatkowo jak już wyjąłem wałek to na trytytke, (jak zwał) zahaczam łańcuszek do góry i przez ramę opaskę przeplatam. Chodzi o to, żeby łańcuszek nie przeskoczył czasem na tej malutkiej zębatce na wale.
+ kolejny tips --> wydechowe płytki do wyjmowania całkiem spoko. SSące mają mniej miejsca i tam polecam neodymowym magnesem wyjmować, ja mam taki na patencie coś ala antena radiowa. I Napchać duuuuużo szmat czystych, papieru toaletoweco, cokolwiek, bo jak płytka wpadnie do środka to już może być większy szpadel ;p
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Regulacja zaworów
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 80 zapytań