Odp: Wymiary tłoka LC4
kusloncu i porównujesz kosiarkę, której nawet nie wysilasz, do berga ?? zastanów się ...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Wymiary tłoka LC4
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kusloncu i porównujesz kosiarkę, której nawet nie wysilasz, do berga ?? zastanów się ...
"kosiarka" kręci napewno wiecej obrotów niż berg, napewno także z mniejszej pojemności jest wyciągniete wiecej koni a to właśnie jest wysilenie. Na torze śmigam wiec miała by okazje sie przegrzać napewno i nic sie nie dzieje :)
Tabul wossner robi specjalne właśnie tłoki do cylindrów żeliwnych dziwne bo wszystkie starsze samochody mialy bloki żeliwne dopiero teraz zaczeli robic na nicasilu silniki w samochodach.Chyba wogóle nieznasz się na mechanice.
szczerze to w samochodach siedzę już z 15 lat i do tej pory nie spotkałem się z nicasilem
Tabul wossner robi specjalne właśnie tłoki do cylindrów żeliwnych dziwne bo wszystkie starsze samochody mialy bloki żeliwne dopiero teraz zaczeli robic na nicasilu silniki w samochodach.Chyba wogóle nieznasz się na mechanice.
yhy nie znam się, to powiedz w jakich autach w/g Ciebie dopiero zaczęli robić silniki na nicasilu ?? naprawde widze ze swiecisz przykladem i sie znasz... a nowe to nie mają bloków żeliwnych ?? wogole jak mozna porownywac zwykly silnik samochodowy do naprawde wysilonego berga, ktory z jednego cylindra wyciaga prawie 70KM...
a nicasil seryjnie na pewno jest w cayenne, nissanie gt-r, skyline i supra, ale na prawde nie interesuje sie wszystkim i wszystkiego nie wiem.
77kanzas cieżko spotkać w aucie nicasil bo stosowany jest tylko w bardzo drogich i wyczynowych rozwiazaniach, zwykly silnik nie potrzebuje nicasilu i kutych czesci, regulowanych ostrych walkow i tak dalej... ale co ja o tym wiem, wy sie znacie najlepiej...
pozdrawiam
No to tak:
Posiadam: Derbi Sende silnik 2 suwowy orginalnie założony cylek na nicasilu dla zwiekszenia mocy,a teraz mam w nim założony cylinder cały żeliwny firmy metrakit poj 70 licza koni 13.Oraz ktm egs 360 licza koni 60 oczywiście w 2 suwie wbita tuleja żeliwna do cylindra aluminiowego w firmie motor tech siedze w niej tłok wosner kuty w powłoka teflonowa na 1 pierścieniu motor niegrzeje się ani niestracił mocy.A jeżeli wiesz to silnik 2 suwowy ma bardzo duża temperature pracy dlatego wiekszość tłoków niszczy sie od strony okna wydechowego tak samo wyciera nicasil.A pisałem przedtem że silniki samochodów są na żeliwie a jedynie niektóre na nicasilu dla zwiekszenia osiągów.
Dokształciłem się trochę i zmieniam zdanie, tuleja powinna działać jeśli będzie zrobiona z odpowiedniego materiału i do tego dobrany odpowiedni tłok. Pozdrawiam i Sorki za offtop
pozdrawiam
prosze bardzo takiego wossnera miałem wcześniej który mogłbyć stosowany we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.)
[url]http://www.wossner.pl/product.php?id_product=425[/url]
a taki chcę włożyć który też moze pracować w żeliwie i jest o prawie 3mm większy
[url]http://www.wossner.pl/product.php?id_product=1011[/url]
to dużo, to jeszcze średnice zaworów, kanałów ssących i wydechowych przydałoby się aby były podobne;) robisz coś z głowicą ?
jeszcze nie wiem czy uda sie założyć ten tłok tak więc o głowicy narazie nie mysle ;)
Tutaj udalo mi sie znalezc numer kat. i wymiary sworznia: 58330833000 PISTON PIN 22 X 13 X 60
ok dzieki ;)
tak z ciekawości, jak tam tuning berga ??
nic z tego nie bedzie zupełnie inną ma wysokość :( składam na serię
korbę i zawory już mam :D
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Wymiary tłoka LC4
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 83 zapytań