1

Temat: Wymiary tłoka LC4

Jako ze powoli szukam części do mojego berga zastanawiam się czy nie rozwiercić tuleji i nie włożyć odrazu tłoka z Lc4 tego 101,94mm i tu moje pytanie:
Moze ma ktoś taki stary tłok i byłby w stanie podać mi jego wymiary?
Chodzi dokładnie o średnicę sworznia oraz wysykość od środka sworznia do krawędzi denka.

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/513/lc410194mm.jpg/]http://img513.imageshack.us/img513/3621/lc410194mm.jpg[/url]

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

2

Odp: Wymiary tłoka LC4

i co nikt nie wymieniał tłoka w lc4???? :/

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

3

Odp: Wymiary tłoka LC4

nie wierze...  to nie motorynka, aby takie patenty robić !
to nie będzie działać !!!

4

Odp: Wymiary tłoka LC4

tabul napisał/a:

nie wierze...  to nie motorynka, aby takie patenty robić !
to nie będzie działać !!!

czemu nie bedzie działać?
mało człowieku żyjesz jak widac i tyle też pewnie wiesz
[url]http://www.jbsracing.co.uk/[/url] polecam poczytać

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

5 Ostatnio edytowany przez tabul (2012-06-09 17:39:05)

Odp: Wymiary tłoka LC4

delete apropos tak tak masz racje bedzie super

6

Odp: Wymiary tłoka LC4

Tak sie zastanawiam. Po co kombinujesz z tlokiem z LC4, jak za taka sama kase masz tlok do husa?

7

Odp: Wymiary tłoka LC4

tak tylko ze do husa max wymiar to 99mm a do lc to prawie 102

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

8

Odp: Wymiary tłoka LC4

Czyli skonczyla Ci sie selekcja, tak? Ty masz tam tuleje? Zgadaj do Motor-Techu, moze oni cos wykombinuja

9 Ostatnio edytowany przez Piotrekmm (2012-06-09 21:35:45)

Odp: Wymiary tłoka LC4

tuleja w husabergu występuje seryjnie taka dziwna/inna/fajna konstrukcja silnika a ja w tej chwili nie mam jej wogóle bo posypała się po tym jak urwał sie zawór wydechowy i wpadł do silnika przez co mam do wymiany:
zawory
korbę
tłok i albo założe serie czyli 99mm(i będę miał 644cc) albo jezeli bedzie mozliwośc z lc4 102mm (i będę miał prawie 700cc)
i tuleje do dotoczenia i tu juz w zależności od tego jaki kupię tłok

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

10

Odp: Wymiary tłoka LC4

Wszystko mogło by sie udać, ale pomyśl o tym że róznica w masie tłoka może mieć znaczenie, poprostu silnik będzie bardziej wibrował co napewno będzie Cie wkurzało i zapewne jeśli ta róznica będzie duza to wpłynie to na żywotność silnika.
Chyba lepiej dac ok 400 zł za tuleje nową i serie tłok. Będziesz miał wtedy selekcje A i będzie pięknie. Nie ryzykował bym tyle kasy i straconego czasu, dla tych 400 ziko :) Zrobisz jak uważasz :)

Husqy SMR-R 450

11

Odp: Wymiary tłoka LC4

tuleja bez nicasilu będzie się grzać, płyn będzie wybuchał i tak dalej... chyba że jeździsz tylko do "sklepu po bułki" to może zda egzamin... pomyśl do czego jest nicasil i jak mocno wyżyłowany jest silnik w begu to może zrozumiesz dlaczego to nie będzie działać...
inaczej: to będzie działać, ale jak i ile czasu, o to jest pytanie ?

12

Odp: Wymiary tłoka LC4

Tabul, miałeś moto na tulei?
Ja mam aktualnie i nie ma żadnych kłopotów z grzaniem sie.
Nawet na torze wszystko jest ok.
Co nie zmienia faktu że jak zrobisz nikasil to wytrzyma dłużej i będziesz czuł sie pewniej, nie będziesz myślał o każdym stuku w silniku :)

Husqy SMR-R 450

13

Odp: Wymiary tłoka LC4

kusloncu a co masz za moto ?

14 Ostatnio edytowany przez kusloncu (2012-06-09 23:47:30)

Odp: Wymiary tłoka LC4

Huske 125
I też sie wiele nasłuchałem o przegrzewaniu sie, o spadku mocy i róznych innych głupotach.
Może tuleja ma wpływ jak ktoś na treningu jeździ bez przerwy 40 min.
Ja takiej kondycji nie mam :D Czy w ciezkim terenie jest to zauwazalne, przy w miare normalnym uzytkowaniu nie ma róznicy :)

Husqy SMR-R 450

15

Odp: Wymiary tłoka LC4

przelatałem cały zeszły sezon na tuleji dorobionej z żeliwa i zadnych problemów z grzaniem itd nie miałem pewnie jezdził bym dalej gdyby nie ten urwany zawór.
moze i tuleje żeliwne nie sprawdzają się w zwykłych tradycyjnych konstrukcjach silników motocyklowych wyposażonych w tradycyjny cylinder ale w bergu jest zupełnie inaczej inna konstrukcja tam są dwa duże kartery które pozniej ściskają tuleje

tak wyglada tuleja
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/16/beztytuugcuh.jpg/]http://img16.imageshack.us/img16/4061/beztytuugcuh.jpg[/url]

a tak lewy karter silnika
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/821/beztytuu1ew.jpg/]http://img821.imageshack.us/img821/3604/beztytuu1ew.jpg[/url]
zdjęcia z manuala

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM