Temat: wydech do DR-Z 400SM
Witam, zastanawiam sie nad zmiana wydechu z seryjnego na jakis sportowy. Czy moze ktos cos polecic i gdzie to mozna dostac?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » wydech do DR-Z 400SM
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, zastanawiam sie nad zmiana wydechu z seryjnego na jakis sportowy. Czy moze ktos cos polecic i gdzie to mozna dostac?
Ja mogę polecić full układ Yoshimura RS-2 dedykowany do DRZ400SM. Do kupienia w USA albo u Grandysa.
Z chameryki wyjdzie 1800-2000pln, w Grandysie nie wiem.
Konieczna też będzie regulacja gaźnika, więc dolicz do tego zakup większych dysz.
Z chameryki wyjdzie 1800-2000pln, w Grandysie nie wiem.
1. Hameryka a nie Chameryka
2. Ponoc lepiej zamowic u Grandysa- drozej ale chociaz tytanowe są :)
Ja mogę polecić full układ Yoshimura RS-2 dedykowany do DRZ400SM. Do kupienia w USA albo u Grandysa. Z chameryki wyjdzie 1800-2000pln, w Grandysie nie wiem.Konieczna też będzie regulacja gaźnika, więc dolicz do tego zakup większych dysz.
kiepsko to wyglada na wykresie z hamowni:
https://www.yoshimura-rd.com/popup.aspx?src=images/product/large/3805_5_.jpg
ja mam sportowy nie dedykowany ;) mocy nie podnosi ale fajnie chodzi ;) do tego stozek i wieksze dysze i jakos gada.
jak chcesz to moge ci pokazac na zywo bo widze zes z KRK
kiepsko to wyglada na wykresie z hamowni:https://www.yoshimura-rd.com/popup.aspx?src=images/product/large/3805_5_.jpg
Myślałem że chcesz zadać szyku optyczno-akustycznego.
Innych cudów nie oczekuj po wydechu. Jeśli chcesz dużo więcej mocy to kup inny motocykl - wyjdzie najtaniej.
W DR-Z producent momontował parę badziewnych patentów, które go z lekka zamulają. Można się ich pozbyć i trochę ją ożywić. Można też wymienić gaźnik. Grubsze sprawy to już ingerencja w silnik.
1. Hameryka a nie Chameryka2. Ponoc lepiej zamowic u Grandysa- drozej ale chociaz tytanowe są :)
Kolego Crazy Spamerze :)
1. CHameryka to taka Hameryka tyle, że Centralna. :P
2. Nie wywołuj wilka z lasu. :)
-=Tomek=- napisał/a:kiepsko to wyglada na wykresie z hamowni:https://www.yoshimura-rd.com/popup.aspx?src=images/product/large/3805_5_.jpg
Myślałem że chcesz zadać szyku optyczno-akustycznego.Innych cudów nie oczekuj po wydechu. Jeśli chcesz dużo więcej mocy to kup inny motocykl - wyjdzie najtaniej.W DR-Z producent momontował parę badziewnych patentów, które go z lekka zamulają. Można się ich pozbyć i trochę ją ożywić. Można też wymienić gaźnik. Grubsze sprawy to już ingerencja w silnik.
Crazy_Russian napisał/a:1. Hameryka a nie Chameryka2. Ponoc lepiej zamowic u Grandysa- drozej ale chociaz tytanowe są :)
Kolego Crazy Spamerze :)1. CHameryka to taka Hameryka tyle, że Centralna. :P2. Nie wywołuj wilka z lasu. :)
myslalem, ze jest lepszy efekt jesli chodzi o osiagi, bo znajomy mial kiedys DRZ i mowil, ze po zalozeniu wydechu Leovince roznica byla duza szczegolnie w dolnym zakresie obrotow.
ja mam sportowy nie dedykowany ;) mocy nie podnosi ale fajnie chodzi ;) do tego stozek i wieksze dysze i jakos gada. jak chcesz to moge ci pokazac na zywo bo widze zes z KRK
chetnie zobacze, odezwij sie do mnie na gg
myslalem, ze jest lepszy efekt jesli chodzi o osiagi, bo znajomy mial kiedys DRZ i mowil, ze po zalozeniu wydechu Leovince roznica byla duza szczegolnie w dolnym zakresie obrotow.
Właśnie zmiana w dolnym zakresie wadaje się być najbardziej zauważalna, ciężko jednak powiedzieć, że różnica jest duża. W sumie jest to pojęcie względne.
Moto chodzi inaczej i to czuć, ale turbo-dopalenia się nie spodziewaj.
Kolekor , zmien kolektor. Sama koncowk to gagu dodaje i moze min mini jakies roznice.
Kolekor , zmien kolektor. Sama koncowk to gagu dodaje i moze min mini jakies roznice.
a czy rs-2 full system nie uwzglednia zmiany kolektora?
Uwzględnia. Full, czyli pucha, kolektor i... naklejka ;)
Zapodaj jeszcze FCRa 40 badz 41. do tego big bore kit.
Ron Hamp valves, walki stage 1(czyli takei jak ma wer E)
Nie zapomnij o worku kasy!!! Bo dolarex drogi
:) dlatego napisałem, że taniej moto inne (mocniejsze fabrycznie) kupić.
Tzn SM nie jest zla, ale wersja E jest lzejsza i fabrycznie juz poddana malemu tuningowi( waly stage 1 w serii, jest lzejsza, brak elektr startera, i innne, 9KM plus).
I jest zabawa zeby ja(E) dostosowac do np przegladu techniocznego :)
Moja E warcy, rycy i zapier**** :)
Ktos tu jeszcze cos dopisze :)
MOja rada: nie moduj jej za bardzo, ogarnij ja w 100% taka jaka jest i kup poznije cos mocniejszego*KTM, Husqa, Berg)
Poniżej bardzo fajny filmik pokazujący różnicę pomiędzy serią a full FMF:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=-F0f-BZ7qRs&feature=related[/url]
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » wydech do DR-Z 400SM
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 81 zapytań