1

Temat: problem z yz 400f nie pali

Witam od kilku dni jestem posiadaczem yzf 400 z 2000r i mam z nią problem na zimno mi nie odpala i zalewa świece jak sie zagrzeje chodzi idealnie czy to wina świecy czy gaziora ?? Dodoam jeszcze za motor jest po remącie i niekiedy jak juz uda mi sie odpalić chodzi, po jakiś 5 min gasnie i znowu zalana. Prosze o jakąs podpowieć od czego zacząć ??

2

Odp: problem z yz 400f nie pali

hmm nie jestem mechanikiem i mogę się mylić ale takie objawy ma motocykl który dostaje bogatą mieszankę zbyt bogatą. Ale głowy nie dom uciąć

3

Odp: problem z yz 400f nie pali

tez tak myśle tylko nie wiem jak ja zmniejszyć w tm modelu bo kupiłem moto 3 dni temu a ne chciał bym robić jeszce gorzej !!

4

Odp: problem z yz 400f nie pali

Sprawdz tez czy masz odpowiednia cieplote swiecy skoro na zimno nie pali ...mialem tak w 250 YZF

K ocham
T ylko
M otocykle

5

Odp: problem z yz 400f nie pali

a jaka powinna być mam taką jak w kśiąrzce?

6

Odp: problem z yz 400f nie pali

w takim razie gaznik...

K ocham
T ylko
M otocykle

7

Odp: problem z yz 400f nie pali

powiedcie jeszcze mi jak sie zmniejsza ilość paiwa w tym gazniku bo tam nie ma rzdanej śruby do regulacji albo jej nie widze

8

Odp: problem z yz 400f nie pali

A ja zadam ci pytanie:
1. Ile motogodzin ma ten silnik od remontu ?
2. Co ile zmieniasz olej ?

#45
P_anowie
Z_abijajacy
M_arzenia

9

Odp: problem z yz 400f nie pali

po remącie ma jkaiś 3 max 4 godz ole wlałem nowy

10

Odp: problem z yz 400f nie pali