1

Temat: Swapik 1290

Siema. Ciągle chodzi mi po głowie sm950 czy 990. Miałem kilku klientów z idealnymi sztukami, którzy wpadali na serwis ale dalej nie chcą mi sprzedać ;)
Do sedna. Mam do kupienia w dobrej cenie ramę 990 i silnik w całości z 1290. Widziałem, że ludzie robią takie cuda i to jeździ, a wręcz zapierdala. Myślę o kupnie i poskładaniu tego. Wiem, że wiązka i ECU są inne, ale to już zrobię sobie sam. Bardziej mi chodzi o pasowanie tego do ramy i dorabianie mocowań, może ktoś przerabiał, a jak tak to jak to pasuje. Wiązkę i tak muszę przerobić, nawet nie tyle o konektory, ale długości nie pasują. Węże i wężyki ogarnę sam, najbardziej mi zależy na pasowaniu tego w ramę.
Kolejna zima na składaniu silników w serwisie, ale po godzinach można coś takiego zrobić.
Po prostu nie wiem czy się w to pchać i zostać z ramą i silnikiem na wiosnę bo nie będzie pasowało, czy będzie jeździć. I tak mam kilka projektów do skończenia, więc to by było dodatkiem i bez pośpiechu.
Chłodnice z tego co widzę na boki z dodatkowym nadmuchem, inaczej nie wejdą. Sporo jest do zmiany, ale najbardziej mnie interesuje rama, czy trzeba ciąć i spawać czy wejdzie.
Pozdro ;)

Yamaha DT125X
KTM EXC 525

2

Odp: Swapik 1290

Do ramy trzeba dospawać aby mocowania te boczne silnika. Spasować z wahaczem, tam nie ma dużo kombinowania. Reszta to już chyba jesteś świadomy z tego co napisałeś. Dolot powietrza też będzie trzeba przerabiać. Na ig : dg_supermoto tam wszystko masz z takiej przeróbki.

3

Odp: Swapik 1290

Dzięki za odpowiedź, o to chodziło. :) Dolot i kupa innych rzeczy to jestem świadomy. Zobaczymy jak dogadam ceny i co dokładają, ale jak wszystko się będzie zgadzało to chyba wezmę i zrobię w ramach eksperymentu :)

Yamaha DT125X
KTM EXC 525