1

Temat: KTM 690 2009r nie pali na ciepłym silniku

Dzień Dobry
KTM 690 DUKE 3 2009r, full acrap, k&n, nie wiem jakie są mapy wgrane, ale na pewno są bo czuć różnice przy zmianie.
Od jakiegoś czasu motocykl zaczął ciężko palić na ciepłym silniku. Zdarzało się to sporadycznie. Odpalał za drugim razem. Az go ostatnio trafiło całkiem i nie chce palić na ciepłym. Musze czekać aż wystygnie i łapie od strzała. Zdarza się to na każdej mapie nawet na deszczowej najsłabszej ze tak to ujmę. Motocykl po odpaleniu jeździ elegancko, nic mu się nie dzieje, ale jak tylko zgaszę to muszę czekać prawie godzinę aż będę mógł odpalić.Motocykl po regulacji zaworów jakieś 3 miesiące.

Pytanie co mu może dolegać??. Wyczytałem gdzieś ze może pompa paliwa nie domagać, dlatego na ssaniu teoretycznie, bo jest wystudzony lepiej pali. Przyznam się ze nie wymieniałem w nim przez okres 3 lat filtra paliwa i tam jeszcze jakiś jeden filtr jest w kitcie od producenta.

Wypowie się ktoś, może miał podobnie albo wyczytał o takim przypadku dużo więcej niż ja ??
Pozdrawiam

KTM 690 DUKE III

2 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2020-07-30 21:09:20)

Odp: KTM 690 2009r nie pali na ciepłym silniku

Postawa w takim przypadku to regulacja zaworów. Lepiej je sprawdź. Może któryś się kończy.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: KTM 690 2009r nie pali na ciepłym silniku

gacu napisał/a:

Dzień Dobry
KTM 690 DUKE 3 2009r, full acrap, k&n, nie wiem jakie są mapy wgrane, ale na pewno są bo czuć różnice przy zmianie.
Od jakiegoś czasu motocykl zaczął ciężko palić na ciepłym silniku. Zdarzało się to sporadycznie. Odpalał za drugim razem. Az go ostatnio trafiło całkiem i nie chce palić na ciepłym. Musze czekać aż wystygnie i łapie od strzała. Zdarza się to na każdej mapie nawet na deszczowej najsłabszej ze tak to ujmę. Motocykl po odpaleniu jeździ elegancko, nic mu się nie dzieje, ale jak tylko zgaszę to muszę czekać prawie godzinę aż będę mógł odpalić.Motocykl po regulacji zaworów jakieś 3 miesiące.

Pytanie co mu może dolegać??. Wyczytałem gdzieś ze może pompa paliwa nie domagać, dlatego na ssaniu teoretycznie, bo jest wystudzony lepiej pali. Przyznam się ze nie wymieniałem w nim przez okres 3 lat filtra paliwa i tam jeszcze jakiś jeden filtr jest w kitcie od producenta.

Wypowie się ktoś, może miał podobnie albo wyczytał o takim przypadku dużo więcej niż ja ??
Pozdrawiam

Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu to polecam zmienić ten filtr paliwa( miałem to samo).
Jeden to mi radził nawet, że na ciepłym silniku zwiększa się luz zaworowy więc cieżko pali... z tego co mi wiadomo to luz się jak coś zmniejsza bo materiał się lekko rozciąga ale nie wazne. Może to byc ten filtr. U mnie po wymianie było gut

Yamaha Wr125X -> KTM 690 SM-> KTM 690 SMC-> GAS GAS 700 SM

4

Odp: KTM 690 2009r nie pali na ciepłym silniku

Filtry mi przyszły dzisiaj dopiero. Zmienię i sprawdzę. Jeśli dalej będzie lipa to ustawiłem się na przyszły tydzień na zawory. Dam znać co rozwiązało problem i czy go rozwiązałem w ogóle. Puki co moto chodzi elegancko, tylko wkurza mnie to czekanie aż wystygnie.

KTM 690 DUKE III

5

Odp: KTM 690 2009r nie pali na ciepłym silniku

Moto działa elegancko.
Okazało się ze zawory. Dokładnie zawór wydechowy za ciasno.
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

KTM 690 DUKE III