1

Temat: Cieknący gaźnik Keihin FCR41..

Siemanko.zrobilem przeszczep na gaźnik jak w tytule...śmiga jak szalony natomiast mam problem.Cieknie mi z niego paliwo nie znam jeszcze tego gaźnika i nie wiem co i jak:/ może ktoś zna przyczynę? Cieknie z krucca komory pływakowej...filmik z problemem : [url]https://youtu.be/KgxwSld4GSI[/url]

2

Odp: Cieknący gaźnik Keihin FCR41..

Za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Albo źle ustawiony pływak albo nieszczelny zaworek iglicowy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Cieknący gaźnik Keihin FCR41..

Jest jakiś temat jak dobrze ustawić poziom paliwa?

4

Odp: Cieknący gaźnik Keihin FCR41..

Widzę też, że masz śrubkę do spuszczania paliwa. Może ona nie trzyma. Albo dostał się jakiś paproch.

Najlepiej wpierw wykręcić komorę pływka i zobaczyć jak to wygląda, czy nic się nie zacina, czy zaworek nie wyrobiony.
Jest też oring w gnieździe zaworka iglicowego - może już puszcza.
Ogólnie ja wychodzę troszkę z założenia, że jak było dobrze ustawione to raczej to się nie zmienia i zacząłbym od obejrzenie czy coś się nie zużyło co się zużywa.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Cieknący gaźnik Keihin FCR41..

Ok z cieknącym gaźnikiem już się uporałem poziom paliwa załatwił sprawę:) natomiast mam dziwna przypadłość...jak Moto zimne jest ok,jak się nagrzeje to trzyma wolne obroty na postoju ale jak jadę i redukuje przy próbie postoju moto gaśnie...gaźnik jak w tytule...dysza główna 187..