16

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

ty wiesz swoje ja swoje.  temat sprawdzony  działa nic sie nie dzieje, na brudasach zrobiłem 120mth,  nie licze cie przekonywać ;)

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

17

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.

PBM

18

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

DumDum napisał/a:

Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.

Dzięki za rzeczową odpowiedź, na razie zostawiam je na takie jakie są w końcu WR też latają na SM ;)

Jeśli nie będzie większego zainteresowania, przerabiam to pod KTM.

Pozdro!

Na pokładzie YZF-R1 07' GASGAS EC300 9' R1200GS 11' :)

19

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

DumDum napisał/a:

Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.

nie pamietam dokładnie wymiarów. ale  ty nie mówisz chyba o piastach talona. Ja mówiłem o piastach talona pod wr

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

20

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

helmex, tak jak pisałem, jest to typowo o piastach pomarańczy. Orientujesz się jaka średnica pod łożysko jest w Talonie?

PBM

21

Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok

Temat do zamknięcia...
KTM sprzedany.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
www.spidifreestyle.pl