Odp: [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok
ty wiesz swoje ja swoje. temat sprawdzony działa nic sie nie dzieje, na brudasach zrobiłem 120mth, nie licze cie przekonywać ;)
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ty wiesz swoje ja swoje. temat sprawdzony działa nic sie nie dzieje, na brudasach zrobiłem 120mth, nie licze cie przekonywać ;)
Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.
Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.
Dzięki za rzeczową odpowiedź, na razie zostawiam je na takie jakie są w końcu WR też latają na SM ;)
Jeśli nie będzie większego zainteresowania, przerabiam to pod KTM.
Pozdro!
Nie wiem jak w WR, ale przy KTM'ie takie próby są możliwe z dużymi wadami.
KTM pod oś 20mm ma gniazdo 37mm, pod 26 10mm więcej. Jak to się przekłda na łożyska?
Można założyć 4 łożyska 6706 + jakieś podkładki. Niestety łożysko ma 4mm grubości zamiast fabrycznych 9mm.
No i niby fajnie bo działa, ale jak wcześniej było wspomniane, kulka ma 1,5mm zamiast prawie 5mm.
Dlatego mamy ponad 3 krotnie mniejszą dopuszczalną prędkość obrotową i ponad 6 krotnie mniejsze obciążenia dynamiczne.
Obroty wytrzyma, ale ciekawe jak z obciążeniami.
Moim zdaniem można zakładać, ale tylko ze świadomością mniejszej wytrzymałości.
nie pamietam dokładnie wymiarów. ale ty nie mówisz chyba o piastach talona. Ja mówiłem o piastach talona pod wr
helmex, tak jak pisałem, jest to typowo o piastach pomarańczy. Orientujesz się jaka średnica pod łożysko jest w Talonie?
Temat do zamknięcia...
KTM sprzedany.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [S] KTM EXC 350 - koła SM, heble Beringer + koła offroad, 2016 rok
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 75 zapytań