Temat: [S] RMX450Z Supermoto
Rozważam sprzedaż swojego moto,
Jest to RMX 450Z, mało znany. Więc w skrócie jest to enduro na bazie RMZ.
Większość rzeczy rama zawias itp jest jak w rmz, ma światło i nieco osłabiony silnik. Co za tym idzie jego największa zaleta i to czego szukałem tyle czasu - serwisówka nie przewiduje np wymiany zaworów czy tłoka jak jest to np w WR450. Jedyne co to wymiana oleju co 700-800km. Czyli w skrócie - silnik powinien być tak żywotny jak w DRZ :)
Waga 124kg gotowy do jazdy.
Historia jest krótka i barwna, kupiłem go sobie z Anglii przy przebiegu niecałe 3000 (sprawdzę czy to mile czy km). Wyglądał jak nowy, opony miał zużyte tylko do po środku. Zabrałem go do Rumunii gdzie przy moim talencie do jazdy wygląd nieco osłabł - tzn plastiki są porysowane bardzo mocno :)
Pojeździłem nim trochę treningów dopóki się nie połamałem. Zrobiłem przerwę na pół roku i znowu sobie krzywdę i od tamtej pory odpuściłem jazdę. Realnie nim jeździłem od Lipca 2014 do sierpnia 2015.
Przebieg ma teraz 4500(km/mil) - dodam że na supermoto przebieg się nie nabija, więc możemy przyjąć jeszcze około 1000 przebiegu "nienabitego"
Rocznik 2012. Sprowadzony 2014. Noga złamana w sierpniu 2015. Od tamtej pory kilka przejażdżek.
Teraz tak z zalet
Lekki 124kg, fajna rama aluminiowa
Mocy nie podają w internetach ale podobno jest to coś rzędu 45-50 koni
Jest na wtrysku, z dodatków wygląda na to że dostałem gratis yoshimura cherrybomb więc jest trochę odblokowany
Genialna sprawa czyli rozrusznik i kopka - rzecz której najbardziej mi brakowało w drz
Wydech chyba z rmz
Z ciekawostek mam do niego duży plastikowy bak (seryjny ma 6l więc na enduro słabiutko)
Obniżony przez kouba link o kilka cm i na lagach przednich
Takie klasyki jak kierownica Fatbar, handbary acerbisa oryginały, podwyżki kierownicy
Ramę okleiłem folią coby się nie wycierała, ale i tak się wyciera
Nowy akumulator włożyłem bo stary był trup
Osłona pod silnik
Koła enduro seria i supermoto excela z ładnymi oponami, zaciskiem braking, dużą tarczą i przewodem w oplocie i pompą z cbr600 chyba - komplet wiec zakładasz koło zacisk pompa, bez żadnego zmieniania płynu itp
Zębatka w SM albo taka sama albo minimalnie inna, tak że zakłada się na ten sam łańcuch.
Dorabiałem instalację elektryczną żeby to zarejestrować więc jest klakson, światła, hamulec, nawet miejsce na lusterko od skuterka, nawet kierunki poprowadzone były ale jak urwałem to je olałem i nie montowałem więcej. Chyba mam jakieś zapasowe kupione. Jednak instalacja nie jest super ładna, miałem poprawić ale nie starczyło zapału.
Z wad - porysowane plastiki, z tego co pamiętam pociła się laga jedna więc wypadałoby zrobić serwis. Więcej wad w sumie nie ma, olej trzeba zmienić bo przebiegu nie ma praktycznie, ale wymieniony był tuż przed ostatnią kontuzją około 2016 roku. Jakieś duperele jak to że była pęknięta klapka filtra powietrza i jest pospawana, czy zgubiłem śrubkę od wydechu i jest wkręcona jakaś inna, itp
Podsumowując, moto jest niemal nowe, nie ma nawet 10 tysięcy przelotu, jest wszystkim tym czego brakuje DRZ a jednocześnie nie jest porąbanym wyczynem jak RMZ i co najważniejsze - nie ma takich kosztów serwisowych :)
Link do zdjęć
[url]https://postimg.cc/gallery/2iyqtwuoc/bd731c2b/[/url]
Link do jakiegoś opisu z www
[url]http://www.motogen.pl/Suzuki-RMX450Z-z-wilczka-w-wilkolaka-wideo,23909.html[/url]
Cena - nie wiem, zastanawiam się, interesuje mnie coś rzędu 17500 z wszystkimi dodatkami czyli głównie bak, link do wahacza i koła supermoto są najbardziej wartościowe
[url=https://postimg.cc/njBnvrWv][/url]
[url=https://postimg.cc/pyBp7c0K][/url]
[url=https://postimg.cc/phHLcKz0][/url]
[url=https://postimg.cc/tY2pdLBm][/url]
Jak ktoś chce zobaczyć to tel 506 377 399, mail mopi@tlen.pl
Miejsce - Warszawa
Ano tak - to w sumie dość istotne - moto jest zarejestrowane :)
Z tym też jest ciekawa historia, bo można go było kupić normalnie w salonie w polsce.. ale nie można było zarejestrować bo nie miał homologacji polskiej. Ja sprowadziłem go zarejestrowanego i na tej podstawie mogłem go zarejestrować