1

Temat: Zielony dziobak

Czesc,

Czy ktos moze zna to moto? Ogladal go?
Wyglada na troche zmeczonego, podrapanu tu i tam, ale to mi nie przeszkadza jesli nic grubego w nim nie jest zepsute.

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-ktm-690-supermoto-prestige-ID6B86lV.html?[/url]

2 Ostatnio edytowany przez kurtvail (2019-04-29 10:00:39)

Odp: Zielony dziobak

Hej,

Tak na pierwszy rzut oka, to cholera ładny... Ale na zdjęciach w zbliżeniu już się kilka kontrolek zapala. :(
Fajnie doposażony w akrapy, ciepłe manetki... tak turystyczno zawrotno. Ale prawie każda śrube żre ruda - wyglada na to że stał długo pod chmurka, albo był naprawdę zaniedbany. Mój był styrany, ale bez przesady - śruby chociaż były w dobrym stanie.
A wiadomo... jak moto stoi i ma dużo wilgoci, zimna, soli... to oponki w diabły leca (choć to eskploatacyjna sprawa) a co gorsza: ELEKTRYKA PADA! Zwłaszcza w dziobaku... Nowa wiazka elektryczna ~2kPLNów, a na 90% w tym egzemplarzu będzie masa niestyków w różnych dziwnych miejscach (część może się objawić jak moto dostanie wilgoci [deszcz, większe kałuże], część na rozgrzanym silniku itp). Dla przykładu - spięcie wtrysku do masy, albo spięcie pompy paliwa, albo generalnie wszystko niby ok a nie chce odpalać i nie generuje logów na ECU.
Czemu świeci się kontrolka długich na fotach? Przypadkiem mu się właczyły, czy coś głupieje elektryka? Poprzedni licznik 'zgasł' - moto pływało w Bałtyku, to może i zgasł. :P
IMHO, kasa wcale nie jest okazyjna (chyba że to faktycznie fultajtan oryg akrapy - one mogły być w sumie drogie, ale:)
"Razem z wydechem nie zabrakło mapy pod Akrapa (z tego co pamiętam ma mieć 72KM)." - No ta, 702 kuce od razu. :) O ile dobrze pamiętam, to mapa pod akrapy sprawiała tyle że moto jeździło kulturalniej na nieseryjnych wydechach - ale nie dostawało od razu skrzydeł z 64->72 kunia. :)

Generalnie jak nie masz daleko i Ci się podoba, to warto obejrzeć z bliska. Jakbym miał bliżej to sam bym się przejechał z ciekawości poprzygladać.
Na pewno trzeba sprawdzić wszystkie standardy: luzy na łożysku ramy, luzy na kołach, na wahaczu, czy nigdzie nie sika olejem (nie tylko silnik ale i zawieszenie), czy tarcze się jeszcze do czegoś nadaja (grubość), czy te śrubki da się odratować czy nabywce czeka akcja ratunkowa i rozkręcanie wszystkiego, ograniczniki skrętu, czy rama nie powgniatana (np po glebie która urwała ograniczniki), czy się wszystko trzyma kupy, czy olej w silniku i jaki (czy to olej czy czarna woda), filtr oleju też można wyjać i sprawdzić czy nie ma 5 lat i nie jest obklejony opiłkami...
(Elektryke też można względnie sprawdzić. Podpiać kompa, sprawdzić logi, wykasować, wykasować adaptacje. Przejechać się tak z 20min, podpiać znów do kompa i sprawdzić nowe błędy -a zapewne jakieś już będa. +Warto sprawdzić jaka rzeczywiście jest wgrana mapa i czy pasuje do tego co mówi właściciel, czyli: KM750EU070F030FIMap i KM750EU070F030EPMap, albo KM750EU0804031EPMap i KM750EU0804031FIMap albo KM750EU0800231EPMap i KM750EU0800231FIMap).

W skrócie - moto może być w zdatnym stanie do reanimacji, ale z tym egzemparzem trzeba ekstra uważać.

SMR690->SM510r->YZ450F->701Rally