1

Temat: KTM 690 SMC - przepustnica, spadek mocy.

Siemka, ostatnio w trakcie rozpoczęcia sezonu moto zaczęło się dziwnie zachowywać, nierówno przyśpieszał tj. jakby turbodziura, a zawsze pełen ogień wstawał na koło i leciał do odcięcia. Ponadto gasł prawie non stop na wolnych.

Ustawiałem wartości na przepustnicy dla mojego rocznika 09' między 0.70 a 0.74 i między 0.50 a 0.54 przy popchniętym motylku przepustnicy. Przejechałem się i bez zmian ale jedna rzecz się nie zgadza, bo jak moto zgaśnie, a nadal czasem gaśnie to wtedy wartośc już jest inna, kiedy powinna być to między 0.70 a 0.74 to cały czas jest jakoś 0.64 czyli oczywiscie źle. Pisał kuman7 w poście o strojeniu przepustnicy, że może spaść przy "przygotowaniu mieszanki pod zimny start" ale co to za zimny start jak takie coś utrzymuje się jak moto ma po 90 stopni :)

Na pewno nie jest to kwestia mapy bo wgrywałem róźne kombinacje i cały czas identyczna sytuacja.

Mogłby wypowiedziec się ktoś kto się z tym bawił albo miał doczynienia?

Uprzedzajac pytania, to zawory ustawione, filtr powietrza nowy, pompa paliwa nowa, wtryskiwacz czyszczony w ultradzwiekach jakieś 500km temu + KIT EVO1 z końcówką wings z db killerem.

Jest ktoś na forum kto naprawia te przepustnice ewentualnie zna kogoś kto się tym zajmuje? Mógłby ją obejrzeć i postawić diagnoze?

Dzięki i pozdro :)

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!

2

Odp: KTM 690 SMC - przepustnica, spadek mocy.

W moim byłym 690sm mechanik coś w przepustnicy otworzył i tam jest jakaś śrubka do regulacji. Znalazł gdzieś instrukcje na zagranicznym forum, jest dokładnie pokazane ile przekręcić ta śrubkę. U mnie pomogło :)
Podobno ktm nie ma tego w instrukcji napraw oO

https://www.instagram.com/mdesign_projects/
                      SMCR 2016 <3

3

Odp: KTM 690 SMC - przepustnica, spadek mocy.

Raczej wiem, o której śrubce mowa i też nią regulowałem :P będę probował to zrobić jeszcze raz może trzeba powtorzyc zabieg chociaż podejrzewam, że skoro ustawiłem i w miejscu było dobrze, a po jeździe nagle dziwne wartości pokazuje to któryś tryb tam może być walnięty i zmienia te wartości. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to śmiało pisać :)

Czy takie jakie mam symptomy to mogłoby być ewentualnie przestawienie rozrządu? Co jeszcze by przy tym występowało?

Dzięki :)

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!