Witam, podłączę się pod temat.
Pacjent
KTM 690 SM 2007
modyfikacja to kominy akrapovic + DB-killer's, reszta standard.
Sprawdziłem dzisiaj mapy:
KM750EU070F030EPMap
KM750EU070F030FIMap
czyli niby pod te wydechy ale co w związku z DB-killerami ?
Nie bardzo chcę je ściągać bo lubię sąsiadów a planuję czasem do pracy jeździć i nie chcę ich budzić.
Moto mam od niedawna i zasadniczo dobrze się sprawuje, tylko ostatnio go chyba zalałem przy myciu i gasł na wolnych.
Po wyschnięciu jest ok.
W takim przypadku, która mapa lepsza dla silnika standard czy obecna?
ps. porównałem obie mapy i pokrywają się w 100% ze "ściągniętymi" ze strony Tuneecu dla mojego modelu.
Moto chodzi ok ale czasem po odpaleniu po chwilowym postoju ma problem z reakcją na ruch manetką i mrugnie FI. Wyłączenie kluczykiem i ponowny rozruch załatwia temat.
Simson"Enduro"->MZ ETZ 251->Honda CB250T
Yamaha YZ125->KTM EXC 400->Aprilia SL1000Falco->Yamaha WR450F
pauza 9 lat i KTM 690 SM 2007