Doklejam się do tematu, bo mam identyczny problem z SM 690. Stało się to w momencie, jak spadły temperatury zewnętrzne z 25+ na 10 st. C i w tym samym dniu zaczął się dławić.
Sprawdziłem błędy, wgrałem "łagodniejszą" mapę przepustnicy i jeżeli ustawiłem, żeby się otwierała dopiero po osiągnięciu odpowiednich obrotów, to jest ok. Ale przy przegazówce, gdy obroty są wyższe potrafi się zaczkać i zadławić, czasem zgaśnie.
Wgrałem więc mapę +3% paliwa na wtrysku w zakresie 1900 do 4000 i jest jakby ciutkę lepiej.
Dzięki za poradę przy schodeniu z obrotów, faktycznie schodzi "dłużej" do tych minimalnych.
Dołożyć mu jeszcze paliwa na wtrysku?
Dodam, że mam usunięty snorkel i filtr K&N w oryginalnym airboxie, ale jak było ciepło to jeździł normalnie. Tłumiki akrapa przelot.
PS. Przy tej przegazówce i zaczkaniu jest inny dźwięk z tłumika, jakby zapłon następował w tłumiku, przynajmniej po części.
Czy jeżeli zawory mogą być do regulacji, może mieć na to wpływ?
Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]