Temat: SMC 690 SAS i sonda lambda.
Ojł.
Jako że grzebak to moja druga natura i właśnie mam rozebrane moto do regulacji zaworów naszła mnie myśl o wywaleniu SASu skoro i tak jest wyłączony przy wgranej mapie EVOłan. Czy ktoś to robił i zaślepiał otwór w głowicy i wywalał tez zbiorniczek po prawej w ramie i elektrozawór z lewej?
Zastanawiam się czy zaślepić go całkowicie (SAS i odpowietrzenie głowicy) płytką czy tylko SAS korkiem a odpowietrzenie głowicy połączyć trójnikiem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej i zostawić jak z fabryki podłączone do airboxu.
Druga sprawa-sonda lambda-skoro jest także wyłączona przy mapie EVOłan, może ją po prostu wywalić i zaślepić powstały otwór?
Z tego co czytałem nie powinna się świecić lampka FI, jeżeli sonda jak i SAS zostały wyłączone w TuneEcu.