1

Temat: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Cześć, mój KTM ma problem z wkręcaniem się na obroty na 5 biegu, jadąc 80-90 km/h zaczyna przerywać. Motocykl miał dopiero co robiony remont silnika (tłok Wossnera, korba itp), przed remontem siedział tam cylinder 400cc i najprawdopodobniej pod niego był zestrojony gaźnik Keihin FCR41, czy któryś z forumowiczów jeździ na lc4 640 z kompletnym wydechem akrapovic oraz tym gaźnikiem i może mi podać jakie ma tam rozmiary dysz? Pozdrawiam

2

Odp: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Osoba przeprowadzająca remont powinna wziąć pod uwagę takie "niuanse". Zacznij od wykręcenia świecy i co pokaże po tym twoim przerywaniu na piątce, a bedzie to juz jakiś punkt zaczepienia.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

3

Odp: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Świeca jest sucha i mocno okopcona na czarno.

4 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2018-07-14 15:28:12)

Odp: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Spróbuj zmienić dysze główna (w serwisowce gaźnika nr 27 czyli Main Jet) na mniejsza. Jak siedzi obecnie?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

5

Odp: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Właśnie przed chwilą skończyłem składać gaźnik, rano kupiłem dysze 175 i ją założyłem (wcześniej była 195), podniosłem również iglicę o jeden ząbek (była na środku). Moto od razu jakby lepiej zapala, wcześniej trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem, śrubka od mieszanki wykręcona o 3 obroty. Niestety nie mogłem sprawdzić jak jeździ, bo cały czas pada.

Dodam jeszcze że poci mi się korek wlewu oleju do silnika, jakiś oring załatwi problem?

6

Odp: KTM lc4 640 przerywa, jakie dysze? Keihin FCR

Nikt Ci nie napiszę idealnych ustawień do gaznika - nasz o tym kilkunasto stronowy wątek w tym dziale. Na osobiście mam dysze główna 165 i iglice na środku.
Co do korka oleju - nie wiem czy są tu jasnowidzowie... R9zbieraj i sprawdzaj.