O patrzę ktoś już pytał o to samo ogłoszenie co ja...
Podepnę się więc bo w dziale KTM cisza. ;)
Nie znam się na tych Beringerach a chętnie bym się kilku rzeczy dowiedział.
1. Seryjna pompa da radę z tym zaciskiem czy musowo trzeba by dokupić coś bardziej wydajnego?
Jeśli tak to co będzie najrozsądniejsza opcją?
2. Ile warte są sam zacisk i przednia tarcza osobno? Tak +/-
3. Ktoś jest w stanie ocenić czy ten zacisk podejdzie do EXC 2016 bez kombinowania?
3. Czy są adaptery dla seryjnego zacisku na taką tarczę jak w linku czyli 310?
Z tego co widzę popularniejsze są na 320mm
Trochę drogawo ale słaby wybór w ogłoszeniach.
Opony i tak do zmiany bo tył zjechany a przód niby lepszy ale stary.
Napęd tez raczej zbędny. Nie będąę go za każdym razem zmieniać - przekładka między małymi a dużymi kołami ma być możliwie szybka.
To samo z hamulcami - raczej wolałbym dużą tarczę i seryjnym heblu na adapterze...
Za podobny hajs(a nawet ciut mniej) mogę kupić zupełnie nowy zestaw z GN Motosport - wszystko nowe i z gwarancją.
Przez zestaw mam na myśli koła, tarcze, zębatkę i adapter do dużej tarczy.
Opony tak czy siak trzeba doliczyć w obu przypadkach.
Problem z GN jest taki, że szef który zaplata koła gdzieś wyjechał i gdybym się zdecydował to realizacja dopiero w drugiej połowie maja... a jeździć się chce! :P
Podpowiecie coś?
SPIDI
Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle