1 Ostatnio edytowany przez gacu (2018-04-10 17:43:21)

Temat: KTM 690 DUKE 3 - pali drugi bezpiecznik

witam jeszcze raz, szukam pomocy !!
od nie dawna mam kata. 690 2009. leciałem na gumie i wyłączyło mi prąd. tak po prostu, nie podczas uderzenia czy opadania przodu tylko w czasie jazdy. Elegancko zjechałem i sprawdzam. Bezpiecznik główny - cały. sprawdzam male i jest spalona dwójka. podmieniam bezpiecznik na nowy i teraz ważne... przekręcam kluczyk, włączam zapłon na manetce, startują zegary, wszystkie kontrolki się pala, wskazówka obrotomierza zasuwa w gore i w dol (jak normalnie w sprawnym) i teraz kiedy wskazówka opadła powinien mi zaświecić się prędkościomierz i bieg neutralny, ale mi kuuurde wywala bezpiecznik i gasną zegary całkiem. oczywiście światła zostają włączone normalnie, mogę sobie kręcić rozrusznikiem jak szalony bo działa, ale nie odpala. W zasadzie wszystko działa jeśli chodzi o elektrykę zewnętrzną: kierunki, klakson. tylko wywala bezpiecznik, zegary no i już nie odpali. Powie mi ktoś mądry i szlachetny co spaliłem ?????

akumulator nówka sztuka MotoBatt
odpiąłem regulator napięcia ale nic to nie dało

KTM 690 DUKE III

2

Odp: KTM 690 DUKE 3 - pali drugi bezpiecznik

Przetarte kable?
Sprawdź wiązkę idącą od zegarów.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: KTM 690 DUKE 3 - pali drugi bezpiecznik

A to nie pompa paliwa?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4

Odp: KTM 690 DUKE 3 - pali drugi bezpiecznik

Może czujnik biegu neutralnego? Też obstawiam przetarty kabel

5

Odp: KTM 690 DUKE 3 - pali drugi bezpiecznik

Tak, przetarty kabel a nawet dwa się okazały. moto odpalone.
Wjebało mi teraz czujnik stopu w hamulcu ręcznym i wyskoczył błąd 54.

Pompa paliwa bije jak szalona.
Bieg neutralny wskakiwał na wyświetlaczu na ułamek sekundy zanim spalało bezpiecznik.

Macie pomysł co z tym błędem może  być ? Czyściłem ostatnio filtr powietrza i smarowałem. Możliwe żeby tam coś zepsuć ??
Czy to może być dalsza część przygody z kablami ?
książka kodów mówi: fault/short circuit in secondary air valve circut - check the secondary air valve.

KTM 690 DUKE III