Odp: Ebike np KTM
Bateria już jest, w sobotę ma być próbne uruchomienie, czyt. ''na krótko'' ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Ebike np KTM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Bateria już jest, w sobotę ma być próbne uruchomienie, czyt. ''na krótko'' ;)
szacun, rama amelinium?
Tak, 5mm.
+/- jakie hajsy Cie wyszedł? W ile kW celujesz?
Jak już pisałem projekt znajomego, bateria kosztowała chyba coś ok. 4.5 kafla, rama waży +/- 8 kg, bateria to samo, koło tylne 23 kg. Elektronika brana z Chin, nic nie weszło na cło. Co ile kosztuje można sprawdzić, na zdjęciach są podane modele. Jeszcze będę wrzucał zdjęcia.
bateria 4.5 kloca ? wtf :D Nie można było złożyć czegoś z kilku akumulatorów motocyklowych :P ?
jakie parametry ma ta bateria ?
A są jakieś inne gotowe motocykle elektryczne?
[url]http://www.zeromotorcycles.com/zero-fxs/[/url]
Oczywiście w polsce go nie zarejestruje bo nie ma silnika spalinowego?
[url]https://www.altamotors.co/[/url]
Konkret. Ciekawe jak by wypadł w porównaniu do SM spalinowych na wyścigach?
Kumpel mi tłumaczył że te 46 kuca będzie przy określonej prędkości np. 100 km/h, ale od zera do 100 km/h będzie stały moment i przyśpieszenie.
Czemu nie stosuje się skrzyni biegów? Żeby nie rwał na koło na pierwszym?
Pozatym ile dolanów ten kosztuje z taxami i innymi opłatami?
Nie ma nic dostępnego w europie poza KTM?
Te motocykle są kosmicznie drogie. Kiedyś coś mi się o uszy obiło że nawet 70k na polskie złotówki po wszystkich opłatach.
Jeszcze długo nie będzie to w naszym zasięgu.
Edit. Znalazłem kartkę:)
Dziku jak możesz to zapytaj swojego kolegi czy i za ile by chciał za wykonanie takiej ramy.
Ta alta ciekawa i kpl. wykonana ale trochę to bez sensu, waga, homologacja, rejestracja, uprawnienia itp. Teoretycznie każde lekkie SM lub crossowka sie na taka przeróbkę nada po wywaleniu silnika i wstawieniu baterii w ładnym opakowaniu, tylko to juz było i jakiegos łał nie robi a kosztuje absurdalnie drogo. Ja bym widział to w stylu mocne i jak najlzejsze 250-400cm3 w 4t plus jakieś 6-10kW wspomagające w zależności od stopnia odkręcenia manetki zeby mieć te osiągi jaka oferują 2x większe pojemności spalając przy tym polowe paliwa, z normalnym serwis, ładowane z prądnicy jak i gniazdka, czyli typowa hybryda. A patrząc co w świecie samochodów najlepiej sie sprawdziło i przyjęło to właśnie takie rozwiązanie i poniekąd w takich rowerach co my tu sobie tworzymy to tez jest hybryda ze wzgledu ze pedałujemy cały czas, można tez bez ale jak przyciśniemy fest to powiedzmy ze 100km zasięgu zrobi sie 20km i z każdym kilometrem będzie odczuwalny spadek mocy, czyli sam napęd elektrykyczny to duze ograniczenia, a moto to nie Tesla ze mozna upakować baterii (ogniw w zasadzie) na powierzchni 5m2 i jeszcze z 40cm do góry czyli 2m3 baterii wtedy jest i moc i zasięg.
Pierwsze przymiarki do skrzynki i początek walki ze skrzynka, ale nie ma co narzekać w sumie pierwsza sztuka, pracownika tez, załatwione za przysłowiowa flachę bo szef ma takie drobnostki w d. i za kasę by mnie wygonił, a tez lubi takie nowinki no i sie znamy. Generalnie szlif pudełka to 2/3 jak nie lepiej czasu.
Ostatnie przymiarki, reszta osprzętu w międzyczasie to przyjemne sprawy, chociaż otwieranie silnik i zabezpieczenie term. to juz troche nerwów zeby nic nie popsuć ale poszło bezproblemowo, ostatnie trudności to montaż bms po zwężeniu o 2,5cm skrzynki, czyli znowu walka ze skrzynka od podstaw i inne ułożenie wszystkiego ale wiadomo ze w tym przypadku im węziej między nogami tym swobodniej pedałujemy,
Wyświetlacz jeszcze pójdzie na mostek ze względów estetycznych, ponowne oklejenie no i ostatnie co pozostanie to lutowanie ale to tylko schematyczna zabawa, porządne zamknięcie pudła i w zasadzie do tego sie nie wraca jak silnik przemierzony na okoliczność zwarcia, a w pudle to ew. koło bedzie sie kręciło w zła stronę czyli zamiana kabli i do tematu sie nie wraca jak wszystko sumiennie połączone i zaizolowane.
Ja kiedyś czytałem że hybrydy to wcale nie jest opłacalne i ekologiczne rozwiązanie. Zato całe Holywood jeżdżące Pirusami wyszło na tym że to jedna wielka akcja promocyjna.
70000 PLN pewnie uwzględnia zwyżkę na uruchomienie produkcji i niszowy popyt. Zero od 8500 USD bez podatku wychodzi w konkurencyjnych dla crosówek pieniądzach. Tylko że tego w polsce się nie zarejestruje. Obejście tego przepisu to wstawienie elektronapędu do komarka czy innego zarejestrowanego motocykla i cieszyć się z taniej eksploatacji. A jeśli chodzi o rower to maksymalna moc silnika musi wynosić 250 W, powyżej to według przepisów cytując "ch*j wie co".
A gdyby zrobić motocykl z dodatkowym napędem na przednie koło?
A czemu się nie zarejestruje? Przecież e-bike ktm można normalnie rejestrować.
Ja kiedyś czytałem że hybrydy to wcale nie jest opłacalne i ekologiczne rozwiązanie. Zato całe Holywood jeżdżące Pirusami wyszło na tym że to jedna wielka akcja promocyjna.
70000 PLN pewnie uwzględnia zwyżkę na uruchomienie produkcji i niszowy popyt. Zero od 8500 USD bez podatku wychodzi w konkurencyjnych dla crosówek pieniądzach. Tylko że tego w polsce się nie zarejestruje. Obejście tego przepisu to wstawienie elektronapędu do komarka czy innego zarejestrowanego motocykla i cieszyć się z taniej eksploatacji. A jeśli chodzi o rower to maksymalna moc silnika musi wynosić 250 W, powyżej to według przepisów cytując "ch*j wie co".
A gdyby zrobić motocykl z dodatkowym napędem na przednie koło?
[url]http://www.christini.com/bikes/christini-awd-450sm[/url]
robią już takie z napędem na przód ;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Ebike np KTM
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 79 zapytań