31 Ostatnio edytowany przez Dziku (2018-03-01 18:19:36)

Odp: Ebike np KTM

Bateria już jest, w sobotę ma być próbne uruchomienie, czyt. ''na krótko'' ;)
https://pro.zapodaj.net/uploads/hakkuh/80722/download_20180301_165753.jpg

https://pro.zapodaj.net/uploads/hakkuh/80722/download_20180301_164515.jpg

EXC 525 in progress

32

Odp: Ebike np KTM

szacun, rama amelinium?

33

Odp: Ebike np KTM

Tak, 5mm.

EXC 525 in progress

34

Odp: Ebike np KTM

+/- jakie hajsy Cie wyszedł? W ile kW celujesz?

35

Odp: Ebike np KTM

Jak już pisałem projekt znajomego, bateria kosztowała chyba coś ok. 4.5 kafla, rama waży +/- 8 kg, bateria to samo, koło tylne 23 kg. Elektronika brana z Chin, nic nie weszło na cło. Co ile kosztuje można sprawdzić, na zdjęciach są podane modele. Jeszcze będę wrzucał zdjęcia.

EXC 525 in progress

36

Odp: Ebike np KTM

bateria 4.5 kloca ? wtf :D Nie można było złożyć czegoś z kilku akumulatorów motocyklowych :P ?

jakie parametry ma ta bateria ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

37

Odp: Ebike np KTM

A są jakieś inne gotowe motocykle elektryczne?
[url]http://www.zeromotorcycles.com/zero-fxs/[/url]
Oczywiście w polsce go nie zarejestruje bo nie ma silnika spalinowego?

38

Odp: Ebike np KTM

[url]https://www.altamotors.co/[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

39

Odp: Ebike np KTM

Konkret. Ciekawe jak by wypadł w porównaniu do SM spalinowych na wyścigach?
Kumpel mi tłumaczył że te 46 kuca będzie przy określonej prędkości np. 100 km/h, ale od zera do 100 km/h będzie stały moment i przyśpieszenie.
Czemu nie stosuje się skrzyni biegów? Żeby nie rwał na koło na pierwszym?
Pozatym ile dolanów ten kosztuje z taxami i innymi opłatami?
Nie ma nic dostępnego w europie poza KTM?

40

Odp: Ebike np KTM

Te motocykle są kosmicznie drogie. Kiedyś coś mi się o uszy obiło że nawet 70k na polskie złotówki po wszystkich opłatach.
Jeszcze długo nie będzie to w naszym zasięgu.

41 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2018-03-08 09:40:42)

Odp: Ebike np KTM

Edit. Znalazłem kartkę:)
Dziku jak możesz to zapytaj swojego kolegi czy i za ile by chciał za wykonanie takiej ramy.
Ta alta ciekawa i kpl. wykonana ale trochę to bez sensu, waga, homologacja, rejestracja, uprawnienia itp. Teoretycznie każde lekkie SM lub crossowka sie na taka przeróbkę nada po wywaleniu silnika i wstawieniu baterii w ładnym opakowaniu, tylko to juz było i jakiegos łał nie robi a kosztuje absurdalnie drogo. Ja bym widział to w stylu mocne i jak najlzejsze 250-400cm3 w 4t plus jakieś 6-10kW wspomagające w zależności od stopnia odkręcenia manetki zeby mieć te osiągi jaka oferują 2x większe pojemności spalając przy tym polowe paliwa, z normalnym serwis, ładowane z prądnicy jak i gniazdka, czyli typowa hybryda. A patrząc co w świecie samochodów najlepiej sie sprawdziło i przyjęło to właśnie takie rozwiązanie i poniekąd w takich rowerach co my tu sobie tworzymy to tez jest hybryda ze wzgledu ze pedałujemy cały czas, można tez bez ale jak przyciśniemy fest to powiedzmy ze  100km zasięgu zrobi sie 20km i z każdym kilometrem będzie odczuwalny spadek mocy, czyli sam napęd elektrykyczny to duze ograniczenia, a moto to nie Tesla ze mozna upakować baterii (ogniw w zasadzie) na powierzchni 5m2 i jeszcze z 40cm do góry czyli 2m3 baterii wtedy jest i moc i zasięg.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

42 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2018-03-08 12:51:24)

Odp: Ebike np KTM

Pierwsze przymiarki do skrzynki i początek walki ze skrzynka, ale nie ma co narzekać w sumie pierwsza sztuka, pracownika tez, załatwione za przysłowiowa flachę bo szef ma takie drobnostki w d. i za kasę by mnie wygonił, a tez lubi takie nowinki no i sie znamy. Generalnie szlif pudełka to 2/3 jak nie lepiej czasu.
https://images82.fotosik.pl/1013/67141ab1ac405809med.jpg
Ostatnie przymiarki, reszta osprzętu w międzyczasie to przyjemne sprawy, chociaż otwieranie silnik i zabezpieczenie term. to juz troche nerwów zeby nic nie popsuć ale poszło bezproblemowo, ostatnie trudności to montaż bms po zwężeniu o 2,5cm skrzynki, czyli znowu walka ze skrzynka od podstaw i inne ułożenie wszystkiego ale wiadomo ze w tym przypadku im węziej między nogami tym swobodniej pedałujemy,
https://images81.fotosik.pl/1012/5520c21f19170d2bmed.jpg
Wyświetlacz jeszcze pójdzie na mostek ze względów estetycznych, ponowne oklejenie no i ostatnie co pozostanie to lutowanie ale to tylko schematyczna zabawa, porządne zamknięcie pudła i w zasadzie do tego sie nie wraca jak silnik przemierzony na okoliczność zwarcia, a w pudle to ew. koło bedzie sie kręciło w zła stronę czyli zamiana kabli i do tematu sie nie wraca jak wszystko sumiennie połączone i zaizolowane.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

43

Odp: Ebike np KTM

Ja kiedyś czytałem że hybrydy to wcale nie jest opłacalne i ekologiczne rozwiązanie. Zato całe Holywood jeżdżące Pirusami wyszło na tym że to jedna wielka akcja promocyjna.
70000 PLN pewnie uwzględnia zwyżkę na uruchomienie produkcji i niszowy popyt. Zero od 8500 USD bez podatku wychodzi w konkurencyjnych dla crosówek pieniądzach. Tylko że tego w polsce się nie zarejestruje. Obejście tego przepisu to wstawienie elektronapędu do komarka czy innego zarejestrowanego motocykla i cieszyć się z taniej eksploatacji. A jeśli chodzi o rower to maksymalna moc silnika musi wynosić 250 W, powyżej to według przepisów cytując "ch*j wie co".
A gdyby zrobić motocykl z dodatkowym napędem na przednie koło?

44

Odp: Ebike np KTM

A czemu się nie zarejestruje? Przecież e-bike ktm można normalnie rejestrować.

45

Odp: Ebike np KTM

saanny napisał/a:

Ja kiedyś czytałem że hybrydy to wcale nie jest opłacalne i ekologiczne rozwiązanie. Zato całe Holywood jeżdżące Pirusami wyszło na tym że to jedna wielka akcja promocyjna.
70000 PLN pewnie uwzględnia zwyżkę na uruchomienie produkcji i niszowy popyt. Zero od 8500 USD bez podatku wychodzi w konkurencyjnych dla crosówek pieniądzach. Tylko że tego w polsce się nie zarejestruje. Obejście tego przepisu to wstawienie elektronapędu do komarka czy innego zarejestrowanego motocykla i cieszyć się z taniej eksploatacji. A jeśli chodzi o rower to maksymalna moc silnika musi wynosić 250 W, powyżej to według przepisów cytując "ch*j wie co".
A gdyby zrobić motocykl z dodatkowym napędem na przednie koło?

[url]http://www.christini.com/bikes/christini-awd-450sm[/url]

robią już takie z napędem na przód ;)

RMX 450Z