1 Ostatnio edytowany przez Daro69 (2017-08-17 22:13:11)

Temat: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Witam poszukuje supermoto do około 15tyś myślałem nad KTM 690 sm (dziobak) tylko czy można znaleźć jakiś sensowny egzemplarz do 15 tys zł. Kolejną sprawą są alternatywy dla tego motocykla xtx660 słabszy i moim zdaniem za ciężki jak na tego typu motocykl, drz 400 tutaj problemem może być moc a że moto będzie używane także do trochę dłuższych tras uważam iż będzie to mogło irytować podczas wyprzedzania przy większych prędkościach lub na autostradach/ekspresówkach kolejną i chyba najlepsza alternatywą była by honda xr 650 przerobiona na supermoto aczkolwiek to motocykl jednoosobowy co w moim przypadku go dyskwalifikuje, w grę nie wchodzą także sprzęty wyczynowe ze względu na częstotliwość serwisu.

Tyle z moich przemyśleń podsumowując czy do 15 tys można wyrwać jakiegoś dziobaka powiedzmy prostego i z zdrowym silnikiem napęd opony, stan optyczny już ważne nie są a jeżeli nie to co proponowalibyście jako alternatywę.

Podrawiam Daro69

2

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

No niestety nie masz alternatywy. Kup dziobala, będziesz zadowolony. Może Duke 690 jeszcze wchodzić w grę.
Nie wiem, może się nie znam ale stawianie XR 650 w jednym szeregu z 690 to chyba nieporozumienie. Jak często jest tam serwis? Jak z dostępnością części (wszstkich!)?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

Sprzedam
KTM 690 SMC-R

3

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

gierwi napisał/a:

XR 650(...)Jak często jest tam serwis?

Olej co 1000km

EXC 525 in progress

4

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Hej, alternatywy za bardzo nie ma. Dziobal to niezle moto, Kuman chyba nawet chce sprzedac doinwestowana sztukę za fajne pieniadze.

KTM 690 to najlepsza alternatywa, choc wcale nie tak tania.
XT660 bym nie skreślał, motor na wtrysku, ok.165kg wagi,, ale można zejść do 150-kilku kg.,silniki wieczne, dożywają nawet 160k km (!!!). Sporo osob zmienia zawieszenie z  WR450 i robi z nich "lekkie" i wieczne adventure bike'ye (największy plus to cena zakupu i utrzymania, wada to moc i waga). Imho bardzo ciekawa alternatywa dla klocków pokroju TransAlp 700 czy Tenere)

XR bym olał, mimo ze produkcja wznowiona to moto wyglada nadal jak z epoki lat '80 -za te pieniadze nie wartoma :)

Hardcore - it's more than music...

5 Ostatnio edytowany przez Daro69 (2017-08-18 00:34:51)

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Xr 650 w jednym szeregu absolutnie nie jako alternatywa wiec gorsza co do oleju nie zdawałem sobie sprawy z tak częstej wymiany więc ten motocykl został już definitywnie przekreślony jako alternatywa do LC4, miałem okazje jeździć wszystkimi co wyżej wymieniłem i w prowadzeniu ktm najlepszy moim zdaniem i silnik ze tak powiem z pazurem w porównaniu do reszty, tylko czy te 15 tys wystarczy na w miarę dobre 690 bo w sumie nie wiem czy nie lepiej było by kupić w bdb stanie/wyremontować 640

Belzebub także wtrysk uważam jako zaletę regulowanie dwugardzielowego gaźnika z starej tenery pod przelot dobieranie dysz masakra a przy wtrysku w przypadku KTM z tego co się orientuję to tylko inna mapa a w przypadku XTX powercommander+mapa

6

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Belzebub napisał/a:

Hej, alternatywy za bardzo nie ma. Dziobal to niezle moto, Kuman chyba nawet chce sprzedac doinwestowana sztukę za fajne pieniadze.

Już nieaktualne:) Moto zostało w Szczecinie, kupujący raczej zadowolony, miesiąc od sprzedaży minął i nie dzwonił, więc chyba "korba bokiem nie wyszła" jak w przypadku forumowych wyczynów;)

7

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

:) a tak chciałem zostać handlarzem :D

Hardcore - it's more than music...

8

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Daro69 napisał/a:

Tyle z moich przemyśleń podsumowując czy do 15 tys można wyrwać jakiegoś dziobaka powiedzmy prostego i z zdrowym silnikiem napęd opony, stan optyczny już ważne nie są a jeżeli nie to co proponowalibyście jako alternatywę.

Podrawiam Daro69

Pewnie. Ja kupiłem za 15000 PLN i ma spory przebieg ale raczej jest zdrowy. Jeździ się wspaniale. Myślę, że każdego stargujesz do poniżej 15k.

9

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Ja kupiłem za 16k SM Prestige 15,5k przebiegu, co zdążyłem sprawdzić, to bez skazy, nadal jeździ.

Także w budżecie 15-17 da się spokojnie znaleźć.

I ogólnie polecam. BTW, właśnie zainwestowałem w przerobioną kanapę do jazdy z pasażerem,
https://www.bikepics.com/pics/2017/08/18/bikepics-2802524-640.jpg
a we dwójke mocy raczej też nie brakuje.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

10

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

brakuje ;D

https://www.instagram.com/marcin_690/

11

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Może ktoś coś wie, oglądał tego KTM'a https://www.olx.pl/oferta/ktm-690-sm-sa … cba2ed81ff

12

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Ja się na niego czaiłem, dzwoniłem do właściciela. Już miałem jechać w pewną niedzielę, ale dostałem telefon, że był wyciek z pompy wody, niby nie duży ale jakaś kropka była pod motocyklem. Mówił, że to zrobi i mam przyjechać za tydzień, ale już znalazłem tego, którego kupiłem w Poznaniu.

Ogólnie myślę, że też warty uwagi. On zdaje się jest też gdzieś na forum.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

13

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Za taką kasę bym spróbował kupić Prestige/SMR. Sam swojego SMRa kupiłem rok temu za 16k, pierdzi jak zły do dzisiaj ;) Prestige i SMR jednak lepiej wyposażone, więc bym wolał coś takiego złapać. No chyba, że Ci się mocno pali i chcesz jeszcze poupalać w tym sezonie, Twoja sprawa ;)

14

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

Polecam Prestige/SMR również (bliźniacze wersje, Prestige zmienił nazwę i kolory na SMR, prestige tylko 2007, SMR od 2008).

Aczkowiek po 2008 są przełączniki do mapy zapłonu, w moim nie ma.

BTW, da się to jakoś "doinstalować", aby posiadać więcej map zapłonu do wyboru w 2007 wersji?

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

15

Odp: KTM 690 Dziobak zakup , alternatywy

w tej cenie da się kupić SXV 550 - zrobić dobry serwis i przy użytku drogowym, utrzymanie nie jest takie straszne.

Zawory raz na 6000km / 120 motogodzin

olej silnikowy co 1500km w skrzyni co 3000km

Grunt to usunąć początkowe wady jak już silnik jest wyjęty, a potem cieszyć się jazdą.

SXV 450 wg mnie jest za bardzo wysilona, do codziennego latania po bułki.

Aprilia SXV 450