1

Temat: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Właśnie sobie siedzę wku*rwiony na poboczu i czekam aż mi ostygnie moto żeby jechać dalej...  Właśnie taki mam problem. Wr po ostrym pałowaniu albo jeździe w korkach itp gdy mocno się zagrzeje to gaśnie. Nie można jej odpalić aż do jakiegoś stopnia nie ostygnie. Przez ten czas gdy włączam zapłon nie słychać pracy pompy. Miał ktoś podobny problem?
Ja obstawiam:
Zacierająca się pompa?
Jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem?
Jakiś czujnik świruje?

Świeca nowa, filtr ok. Płyn chłodniczy i poziom oleju ok. Moto całe w oryginale.
Ok odpaliła... Jadę dalej.

Honda CB 1 --> Suzuki SV650 --> KTM 690 SM [sprzedam] --> Yamaha wr250x

2

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

1. Wentylator włącza się normalnie ?
2. Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodniczego dający sygnał do kompa
3. Jak nie będzie chciał odpalić, to wykręć szybko świecę (lub weź drugą) i sprawdź czy jest iskra
4. Nie wiem jakie tam masz przekaźniki, ale może gdy pochodzą dłużej, to przestają funkcjonować poprawnie

Jak sobie pojeździsz, to motocykl gaśnie na wolnych, czy podczas jazdy ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Identyczny problem miał brat w starym Lc4, winna była przegrzewająca się cewka i moduł. Tak jak napisał Levis, sprawdź czy będziesz miał iskrę gdy zgaśnie i się zagrzeje

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

4

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Czy pompę słychać po przekręceniu stacyjki ? Filmik

[url]https://www.youtube.com/watch?v=949P9Ytvu9w[/url]

Jeżeli nie to sprawdź kable przy prawej manetce (od killswitcha) - kostka znajduje się przy ramie za chłodnicą, jak wszystko git - prawdopodobnie pompa paliwa ew. jej wyzwalacz.

Wymiana pompy:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=i7vS_283Jug[/url]

Pompa:

[url]https://www.aliexpress.com/item/free-shipping-30mm-motorcycle-fuel-pump-1100-01090-for-YAMAHA-Motorcycle-T-Max-WR250X-ZIF125/32619716337.html?spm=2114.search0104.3.9.WnFTeY&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10065_10151_10068_10171_10084_10083_10080_10304_10082_10081_10301_10110_10137_10111_10060_10112_10113_10155_10114_10154_438_10056_10055_10054_10182_10059_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_5360020_10052_10053_10142_10107_10050_10051,searchweb201603_5,ppcSwitch_5&btsid=32b5a71f-0d39-4601-90c7-ca4c10407273&algo_expid=bc91156a-1ab6-4ed5-88ef-c2f358eecc83-1&algo_pvid=bc91156a-1ab6-4ed5-88ef-c2f358eecc83[/url]

lub

[url]http://allegro.pl/ns-pompa-paliwa-suzuki-burgman-125-200-yamaha-wtr-i6820212346.html[/url]

5

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

wejdź w opcje diagnostyczne i sprawdź temperatury i zrób test wentylatora (opcja 51)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=HL6mbSmQnXQ[/url]

dabljuer250x

6

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Raczej się nie rejestruje, ani nie udzielam na forach bo w większość ludzie się wymądrzają i piszą bzdury a tu widzę pełna kulturka i konkretne odpowiedzi. Choć zdarzyło mi się przeglądać i tutaj tematy w których pojawiały się gównoburze :D Ale do rzeczy! Dzięki wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi!

levis napisał/a:

1. Wentylator włącza się normalnie ?

Tak

levis napisał/a:

2. Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodniczego dający sygnał do kompa

W menu diagnostycznym masz na myśli? Czy grzebanie w wiązkach? Z tym muszę poczekać aż pojadę do kuzyna bo nie ogarniam.

levis napisał/a:

3. Jak nie będzie chciał odpalić, to wykręć szybko świecę (lub weź drugą) i sprawdź czy jest iskra

Sprawdzę i zdam relacje

levis napisał/a:

4. Nie wiem jakie tam masz przekaźniki, ale może gdy pochodzą dłużej, to przestają funkcjonować poprawnie

Oby nie...

levis napisał/a:

Jak sobie pojeździsz, to motocykl gaśnie na wolnych, czy podczas jazdy ?

Motocykl potrafi zgasnąć podczas postoju (np wczoraj przy szlabanie) jak i podczas jazdy (zdarzyło się raz jadąc w korkach). Po sesji na torze jak zgasiłem to już nie mogłem odpalić do momentu aż ostygnie. Moto nie gaśnie gwałtownie tylko dławiąc się jakby brak paliwa.

Porucznik_Borewicz napisał/a:

Czy pompę słychać po przekręceniu stacyjki? Jeżeli nie to sprawdź kable przy prawej manetce (od killswitcha) - kostka znajduje się przy ramie za chłodnicą, jak wszystko git - prawdopodobnie pompa paliwa ew. jej wyzwalacz.

Jak wcześniej wspomniałem w tym czasie po włączeniu zapłonu pompa nie pracuje. Sprawdzę kable ale obstawiam chyba tą pompę.

Porucznik_Borewicz napisał/a:

Pompa:

Swoją pompe kupiłeś z ali czy tą allegro za 70zł? Wolę się upewnić czy będzie ok zanim kupię.

superczesiu napisał/a:

wejdź w opcje diagnostyczne i sprawdź temperatury i zrób test wentylatora (opcja 51)

Dzięki, sprawdzę!

Honda CB 1 --> Suzuki SV650 --> KTM 690 SM [sprzedam] --> Yamaha wr250x

7

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

no to albo wiązka albo pompa :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

8

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Jeszcze takie pytanko bo nie zauważyłem w innych tematach, a nowego nie ma sensu zakładać. Mam zamiar zakładać akcesoryjny wydech i będę robił mody, AIS itp. Pytani: EXUP też wycinać czy zostawić pomimo zmiany wydechu?

Honda CB 1 --> Suzuki SV650 --> KTM 690 SM [sprzedam] --> Yamaha wr250x

9

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Moim zdaniem wytnij wszystko co ekologiczne tylko wgraj nową mapę na to wszystko aby mieszanka się zgadzała.

10

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Wg mnie przyrost mocy i momentu w 250 będzie ledwo wyczuwalny. Ale jak masz juz robic to tak jak napisal Macko

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

11

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Tak jak pisze Levis - mocy wiecej raczej nie bedzie. Jedynie charakterystyka się pewnie poprawi.

12

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

akcesoryjny wydech i tak będzie bez EXUPa. Ten wynalazek działa tylko na oryginalnej końcówce.

dabljuer250x

13

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

Ponownie dzięki za konkretne odpowiedzi! Powiem tak. Zdaje sobie sprawę, że zmiana wydechu nie da więcej mocy, a może wręcz ją odebrać bez odpowiedniego zestrojenia. Mierzi mnie dźwięk wrx na oryginalnym kominie, czuje się jakbym jechał kosiarką dlatego miał wjechać akcesoryjny. Na początku myślałem nad chińskim akrapem stąd moje pytanie o rzeźbę w kolektorze. Jednak udało mi się dorwać w dobrej cenie FMF powercore + mega bomb to będzie tylko podmiana i bebeszenie ze zbędnych rzeczy.

MAĆKO napisał/a:

Moim zdaniem wytnij wszystko co ekologiczne tylko wgraj nową mapę na to wszystko aby mieszanka się zgadzała.

Pytanie o mapę, da się to zrobić samemu jak np w KTMie (jakiś program i kabelek z aledrogo) czy jedynie w serwisie?

Kolejne pytanie już do osób które mają akcesoryjne kominy. Macie wgraną odpowiednią mapę czy po prostu śmigacie oryginalna plus przelot i jest git?

Dziś przyszła pompa, wymienię i dam znać czy ustąpił problem. Pozdro!

Honda CB 1 --> Suzuki SV650 --> KTM 690 SM [sprzedam] --> Yamaha wr250x

14

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

tak z ciekawości, gdzie dorwałeś tego FMF'a w zestawie?

CRF450R - trying to handle the beast

15 Ostatnio edytowany przez superczesiu (2017-07-25 08:27:03)

Odp: Wr250x mocno zagrzana nie odpala

fmf jest dedykowany do wuerek na rynek USA i nie mają wejścia na sondę lambda. Będziesz ją musiał usunąć albo nagwintować otwór gdzieś w tłumiku.

edited. Co do mapy to powinno wszystko hulać na fabrycznych.

dabljuer250x