No to juz widze trzeba leciec pompa, stalowy oplot i zacisk a co za tym idzie i adapter.
a [url]https://pl.aliexpress.com/item/7-8-brake-master-cylinder-clutch-for-Suzuki-DRZ-400-RM125-Honda-CRF250-450-KAWASAKI-Z750/32733127183.html?spm=2114.010208.3.9.U50mFK&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10304_10301_10136_10137_10060_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_5320017_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_5260017_10123_10189_142-10102,searchweb201603_1,ppcSwitch_5&btsid=2d337657-23cb-4aa5-8d27-33fc5b0b44e1&algo_expid=84bd7779-daeb-462d-a251-74b3496f8351-1&algo_pvid=84bd7779-daeb-462d-a251-74b3496f8351[/url]
moze 14mm bardziej by współgrała z oryginalnym osprzetem?
Yamaha DT 125R 02 > Suzuki Drz 400SM 2007.r