1

Temat: WR450F - ciężko odpala

Cześć,

Jak w tytule pacjent to: WR450F -2006 benzyna bez LPG.

Objaw taki:
Zauważyłem, że przed tym jak rozsypał mi się stator, zginęło ładowanie tzn. było coś w okolicy 12.2 - 12.6 (czyli brak)
Zmieniłem stator, ładowanie dalej utrzymuje się na poziomie świadczącym o jego braku.
Regulator ogarnąłem - dziś może jutro będę miał - na podmiankę od śledzia.

I teraz kolejne pytanie:
Czy przez to może być problem z odpalaniem?
Po zimie z padniętym całkiem aku - odpalenie jej graniczyło z cudem.
Jak jest zimna, to w sumie strzał z kopki i chodzi, jak się nagrzeje po lataniu, to nawet z ciepłym ssaniem zapomnij o rozruchu z aku.
Z kopki pro próbie rozruchu z aku, też trzeba kilka razy kopnąć.
Macie pomysł - na powiązanie tych dwóch objawów? 
Dziś może uda mi się dostać do świecy, zobaczę jaki ma kolor.

W zimę robiłem skrzynię, silnik cacy, zawory ustawione, więc tu bym nie szukał.

Pozdro

Na pokładzie YZF-R1 07' GASGAS EC300 9' R1200GS 11' :)

2

Odp: WR450F - ciężko odpala

W wyczynach z ruchajką aby sprzęt palił z guzika akumualator musi być naprawdę dobry i mocno naładowany.

W nie których zaleca się nawet używania guzika tylko na ciepłym silniku a do odpalania na zimnym masz używać kopki.

Jeżeli sprzęt po rozgrzaniu nie pali czy to bez ssania czy też z ciepłym ssaniem to masz chyba 3 wyjścia:

1) najczęściej gaźnik do regulacji - za bogato no wolnych
2) zawory do regulacji
3) świeca do wymiany

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: WR450F - ciężko odpala

Jeszcze jedna rzecz zauważyłem, wcześniej jak nie miała problemu z odpalaniem, gdy czasem przy schodzeniu z obrotów złapałem ciepłe ssanie - zap... w wydech ogniem jak głupia. Teraz tego nie ma, może tu jest problem.

1. To ogarnę po jazdach
2. Były regulowane może z 300 km temu.
3. Dziś wymienię

Na pokładzie YZF-R1 07' GASGAS EC300 9' R1200GS 11' :)