Temat: Wytyczne TOR SUPERMOTO- PZM
Zorganizowanie zawodów na "ulicy" z błogosławieństwem PZM jest NIEMOŻLIWE w PL - nikt tego nie podklepie .
Takie info dostałem od Przewodniczącego Zespół Torów i Tras Pana Mariana Zupa
Co do toru:
1. Długość toru -od 800m do 1750m. W tym musi być od 20% do 30 % gruntu naturalnego na którym wykonujemy od jednego do dwóch skoków.- u nas nie wiem czy żużel to grunt naturalny.
2.Prosta startowa -minimalna szerokość 10 m i minimalna długość 60m -(wskazana do 100m) -Minimalna szerokość toru przeznaczona do jazdy to 6m.
Pierwszy zakręt po starcie musi być asfaltowy i mieć minimalną szerokość 10 m.
3.Na polu startowym musi być wyznaczone max.32 pola startowe w 8 rzędach. Pola startowe muszą wyznaczone linią białą o długości 80cm i grubości 8 cm.
4. Pomiędzy parkingiem a torem musi być wyznaczona strefa oczekiwań dla 32 motocykli.
5. Linia mety w tym samym miejscu co pole startowe.
6. Tor musi być namalowany liniami- nie może być wyznaczony oponami i taśmą jak u nas był.
7. Beton nie może mieć dziur, wyrw na łączeniach- tak jak ma u nas na bemowie
8. Odległość kibiców/ parku maszyn od nitki toru co najmniej 10m + bariery z opon lub płot
9. Bariery z opon- opony muszą być z samochodów osobowych, do 17cali, piętrowo spięte ze sobą śrubami- kilka opon wysokości. Bariera z opon musi być spięta na całej długości
10. przeciwbieżne tory muszą być rozdzielone barierami z opon.
Mogą przyjechać zrobić przed zawodami odbiór jednorazowy na jakiś tam protokół i jak nie będzie większych zarzutów to dać homologację roczną- ale z rozmowy wynikało, że to raczej nie przejdzie.
Koszt z dojazdem do Warszawy 1500-2000zł
Piotrek