1

Temat: [S]KTM 690SM, 2008r

Siemano Ekipa,
Musze sprzedać swojego kata, bo  kupiłem innego. Nie planowałem ani kupować ani sprzedawać, ale wyszło jak wyszło.
Nie ma jeszcze aukcji. Jak stworze to dodam link. Tam będą aktualne zdjęcia

Tutaj jedno prawie aktualne:

[url]https://goo.gl/photos/z2Usyz7qGi3DmZA86[/url]

Krótko o moto:
KTM 690 SM, 2008r, 26800 tyś km
-kupiłem od jakiegoś typa we wrześniu 2015 r. Sprzedawca udawał wielkiego miłośnika motocykli. Ale według mnie to handlarz, który ściągnął moto z Włoch na sprzedaż.
-W 2016r w kwietniu wymieniłem; świecę, olej w lagach wraz ze wszelkimi uszczelnieniami, Nie piszę o olejach, filtrach bo to oczywistość. Dodatkowo regulacja zaworów.
-w okolicach sierpnia 2016 wymieniłem: napinacz łańcuszka rozrządu(oryginał), dźwigienki zaworowe. Wydawało mi się że coś hałasuje, miałem parę złotych, więc wymieniłem. Okazało się, że byłem przewrażliwiony. Po wymianie prawie nie było różnicy. Lc4 tak po prostu mają.
-w grudniu 2016 oddałem moto na przegląd bo nagle zaczęło cos pykać(filmik na yt) – okazało się, że nowy napinacz zaciął się w połowie i nie napinał dobrze łańcuszka. Wystarczyło go wyjąć  i  „zresetować” według procedury w manualu.
Przy okazji moto dostało nowy napęd(złoty did, pomarańczowa zębatka tylna, zębatka zdawcza 1 mniej zębem niż w oryginalnej konfiguracji ).
Wsadzone zostało też nowe sprzęgło, łożysko wysprzęglika,  nowe klocki hamulcowe przód+tył, nowy płyn hamulcowy. Oczywiście świeży olej+filtry. Miała miejsce inspekcja zaworów i innch rzeczy jak linki itd.
Łącznie zapłaciłem  ponad 2tys zł. Chciałem mieć przygotowane moto na nowy sezon
Ostatnia czynność w tym roku to czyszczenie filtra powietrza i montaż crash padów na podnóżki pasażera
Moto ma niewiele akcesoriów:
-pełny akrap (db kilery w zestawie)
-filtr powietrza KN
-krótki ogon
-crash pady na przedniej ośce + podnóżki pasażera
-owiewka

Z rzeczy które trzeba zrobić ale nie jest to konieczne(kupiłem tak już i przejeździłem 2 sezony)
-uszkodzona karbonowa opaska przy lewym wydechu. Trzyma jednak jak trzeba
-do naprawy lub wymiany: czujnik sprzęgła przy klamce(trzeba odpalać z biegu neutralnego)
-do naprawy lub wymiany czujnik poziomu paliwa(nie działa, tankuje po przejechaniu około 200 km)
Rzeczy które ja zepsułem:
-uszkodzony lewy ogranicznik –miałem ślizga na torze łódź w lewym zakręcie. No i stało się.  Podniosłem moto i pojechałem dalej. Jakiś czas potem zobaczyłem ze ogranicznik jest nadłamany. Podobno to słaby punkt w tych modelach. Tak czy siak, moto nie miało dzwona. Miało 2 śligi: jeden w łodzi drugi w Radomiu(mogę podesłać filmik z Radomia)
Technicznie prawie idelane(przez uszkodzony czujnik sprzęgła i paliwa)
Wizualnie BDB. Nie jest to igła a normalnie używane moto z 2008r.  Są jakieś rysy czy przetarcia.

Moto bardzo zjada tylną oponę.  Według mnie za jakiś czas trzeba tył wymienić, ale jak ktoś będzie oszczędzał, to dojeździ ten sezon. Używane do jazdy do pracy, ze 3 razy w roku tor, czasami do domu na podkarpacie. Nie jeżdżone w terenie.

Cena: 16 tyś do negocjacji. Może nie mało, ale też nie dużo
Moto stoi w Warszawie
Mój mejl: nowak.grzego@gmail.com – jak coś to piszcie na mejla, bo na forum nie przychodzą mi powiadomienia. Musze sprawdzać ręcznie.
Tel:791533750 dzwonić wieczorem

Pozdrawiam
grzegorz

2

Odp: [S]KTM 690SM, 2008r

Ogłoszenie olx
[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-690-sm-supermoto-CID5-IDmblwM.html[/url]

3

Odp: [S]KTM 690SM, 2008r

Sprzedany