Temat: Trening AWIX ARENA 25-26 kto chętny ?
kto chętny na trening w ten weekend na Awixie ?
Zróbmy listę kto chce w sobote kto w niedziele ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Trening AWIX ARENA 25-26 kto chętny ?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kto chętny na trening w ten weekend na Awixie ?
Zróbmy listę kto chce w sobote kto w niedziele ?
I sobota i niedziela.
jak pogoda pozwoli to chętny
Ja chętny, może być sobota lub niedziela - mi to rybka.
I jak z tym treningiem? Będzie, czy nie? :)
Będę!
[url]https://www.youtube.com/watch?v=_6Ng2_eqes4[/url]
Niestety w przyszla niedziele bede tam z kumplem ale w ten week odpada:(
Jestem trochę zielony jak to wygląda na AWIX ARENIE więc mam pytanie. Czy jutro w ogóle można przyjechać? Jest jakaś minimalna grupa, która musi się utworzyć abyśmy mogli wjechać na tor?
Ja się pisze na niedziele! ;)
Ja się pisze na niedziele! ;)
+1 i jeszcze wiem ze pare osob chce sie wybrac
Jak tyle osób to i ja też się piszę na niedziele. Ktoś jedzie z warszawy? Mam wolne jedno miejsce w busie.
A dzwonił ktoś na tor czy można polatac w ogóle w niedziele?
Siemanko, jak coś będę jutro koło 11 na torze rally cross koło awixa. Mam nadzięje że uda się wjechać. Jeśli chodzi o awixa to wiem że jutro jeżdżą pity na przemian z kartami a poza tym 80 zł za 3h bez możliwości ciągłej jazdy to trochę słaby pomysł chociaż by ze względu na pogodę. Jak by ktoś chciał przyjechać niech pisze ! :)
Siemanko, jak coś będę jutro koło 11 na torze rally cross koło awixa. Mam nadzięje że uda się wjechać. Jeśli chodzi o awixa to wiem że jutro jeżdżą pity na przemian z kartami a poza tym 80 zł za 3h bez możliwości ciągłej jazdy to trochę słaby pomysł chociaż by ze względu na pogodę. Jak by ktoś chciał przyjechać niech pisze ! :)
3x SM z Bydgoszczy rano sie melduja
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź