Temat: Jaki Automobilklub wybrać ?
Jak w temacie jaki Automobilklub wybrać i na co można liczyć z ich strony? Dodam, że jestem zupełnie zielony w temacie. Co powinienem wiedzieć na co zwrócić uwagę itd.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jaki Automobilklub wybrać ?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak w temacie jaki Automobilklub wybrać i na co można liczyć z ich strony? Dodam, że jestem zupełnie zielony w temacie. Co powinienem wiedzieć na co zwrócić uwagę itd.
na co można liczyć :D dobre , dobre, ale do 1 kwietnia jeszcze trochę :-)
a tak na serio, to np Radomski, jak przez jeden sezon będziesz ich reprezentował, to w kolejnym śmigasz na torze w Radomiu za darmo jako zawodnik i sobie tam trenujesz.
W Automobilklubiepolskim (Warszawa) - masz możliwość trenowania w środy na torze Bemowskim.
Inne kluby czasem coś dorzucają - ale co i jak to ja nie wiem...
Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje?
Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje?
W AP osiągając wyniki i stając na podium jest szansa na zwrot wpisowego za zawody oraz ewentualną opłatę licencji, miejsca 1,2,3.
Hermes, sprawdź proszę PW.
Wie ktoś coś o łodzi? Czy tor współpracuje z klubem jakimś?
Wie ktoś coś o łodzi? Czy tor współpracuje z klubem jakimś?
To prywatny tor. Raczej od PZM to woleliby stać daleko :)
JohnnyQulaweOkO napisał/a:Wie ktoś coś o łodzi? Czy tor współpracuje z klubem jakimś?
To prywatny tor. Raczej od PZM to woleliby stać daleko :)
Dzięki :P w takim razie pewnie wybiorę kisielin :D
Trzeba być w jakimś klubie? Czy można startować na partyzanta?
raz możesz z partyzanta
Hermes, sprawdź proszę PW.
Poszła zwrotka
Zapraszamy do nas do automobiklub polski na zawodach można uzyskać informacje co i jak, jak się zapisać, tylko u nas turbo imprezy i treningi
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jaki Automobilklub wybrać ?