16

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

przede wszystkim zamontuj nową świecę bo ta to jakiś śmietnik...

zrób 300 km i sprawdź jak wygląda.

Jak mówisz, że jeździsz zwykle na lekko uchylonej manecie, to raczej problemu szukałbym w iglicy...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

17

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

saanny napisał/a:

Za dużo kombinujesz, mogłeś wymienić jednostkę napędową od WR125 albo zamienić motocykl na WR125 z papierem + wymianą kół.
Piszesz że masz komputer i licznik pokazujący błędy, czyli tą ostatnią wersję która jest pod kilkoma aspektami gorzej wykonaną.
Nie bawiłbym się w podnoszenie mocy tej wersji ze względu na ECU i gaźnik zaprojektowane pod normy emisji EURO. Układ wydechowy z wyciętym katalizatorem nie równa się dedykowanemu układowi tuningowemu. Dlatego teraz zachowuje się inaczej, niż tego chciała fabryka.

Nigdze nie pisalem ze sa bledy ECU wiec nie wiem o czym ty mowisz. Pisalem ze ecu nic nie wyswietla takiego jak za duza temepratura...


levis napisał/a:

przede wszystkim zamontuj nową świecę bo ta to jakiś śmietnik...

zrób 300 km i sprawdź jak wygląda.

Jak mówisz, że jeździsz zwykle na lekko uchylonej manecie, to raczej problemu szukałbym w iglicy...

Właśnie tak zrobie, teraz czekam na swiece

Husqvarna SM 125

18

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

Tylko dlaczego stopiło elektrode skoro świeca wygladała i wygląda na ciemną...?
podobno tez to ze swieca jest,, racingowa,, zwieksza temp spalania?

Husqvarna SM 125

19

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

świeca może mieć 10 lat, skoro nie wiesz kiedy była wymieniana...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

20

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

Powiem tak, przyszla nowa swieca zalozylem rozgrzalem dobrze silnik i pojechalem sie przejechac. Zauwazylem ze nie ma takiego czegos jak kiedys w tej starej, że przy stałym delikatnym trzymaniu manetki moto przerywało tak jakby jechał nie jechał jechał nie jechał, porownywalne do hamowania silnikiem. Teraz na tej nowej BR9EG jedzie równiótko, wydaje mi sie ze tez lepiej sobie chodzi, szybciej spada z obrotow.

Tez kiedys zauwazylem ze na tej starej swiecym gdy się ją przepaliło podczas mocniejszego pałowania, to potem tak nie przerywał przez jakis czas przy niskim otwarciu przepustnicy.


Czy przez to ze swieca mogla byc stara (moto z 2007, podobno sporo stało nie jeżdzone)
mogla stracic swoje wlasciwosci?
Albo przez to ze miała np. gorsze wlasciwosci przewodzace i dawala slabsza iskre byla w stanie przepalic mniejsza ilosc paliwa i temu byla ciemna?


Bo teraz jak zalozylem nowa, zrobilem chyba 5km. (Wiem ze za malo zeby oceniac ale moze cos to ci powie) I sprawdzilem ją jak wyglada to jest całkowicie biała, moze jeszcze nie wypalila koloru, ale aktualnie po tych 5km wyglada tak jakbym ja wyciagnal z pudełka.

Pojezdze troche wiecej jak bedzie pogoda i zobacze jaki kolor ma swieca.

Husqvarna SM 125

21

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

Twoja stara świeca prędzej miała za duży przebieg niż za mały.

Na nowej świecy zrób jakąś konkretną przejażdżkę i wtedy będziemy oceniać jej kolor.
5km to ledwo silnik się rozgrzał.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

22 Ostatnio edytowany przez mateomix99 (2016-10-15 16:54:16)

Odp: Wypalanie elektrody 125 2t

hacker33 napisał/a:

Twoja stara świeca prędzej miała za duży przebieg niż za mały.

Na nowej świecy zrób jakąś konkretną przejażdżkę i wtedy będziemy oceniać jej kolor.
5km to ledwo silnik się rozgrzał.

Więc co czynić?
Bo przejechałem 30 kilometrów na starym ustawieniu, tylk oprzy nowej swiecy i jest ona caly czas biała. Dałem iglice wyzej o zabek i bede sprawdzal.
testować i gdy nadal po 40km bedzie jasna dać większą dyszę głowną? (aktualnie siedzi 155) mam w domu dysze 160 i 165.
Jednakze na starej swiecy przy dyszy 160 go zamulało, ale moze ta nowa jest lepsza i przepali to.

Tutaj zdjęcia swiecy po zmienieniu iglicy o 1 wyzej po przejechaniu 35km:
[url]https://zapodaj.net/images/2cda0988f8c00.jpg[/url]
[url]https://zapodaj.net/images/e8b7ede5492f6.jpg[/url]
Porcelana biała, ale nie wiem wlasnie czy patrzec na kolor porcelany czy elektrod?


Edit

Skoro świeca była biała na 155 i iglica 1 góra to zmieniłem na
160 i iglica 1 góra, przejechałem znowu 30km większosc czasu na full manecie, a ona dalej biała.
Jedzie plynniej przed wejsciem w rezonans.

Ale co mam dalej isc w gore? na 165? to tylko husqa 125 sms nawet na oryginalnym tyle ze odblokowanym dyfuzorze. Jak czytalem to ludzie jezdza na dyszy 150 - 155.

A u mnie na 160 świeca biała i biała..
Zmienilem tylko swiece ze starej BR9EG na nową identyczną i jak stara była koloru miedzianego to ta nowa cały czas biała a juz zwiekszylem dysze glowna o 0,05 i podnioslem iglice.. Dziwi mnie to..

Husqvarna SM 125