Hmmm... kawiarnia to trudna sprawa.
Ogólnie to tak i w tej kolejności.
- dobrze umyć motocykl
- dobrze osuszyć motocykl - najlepiej zagrzewając motocykl i ewentualnie sprężone powietrze
- wymiana oleju silnikowego na świeży - i nie odpalać silnika
- nowy płyn hamulcowy
- nowy płyn w chłodnicy lub chyba nawet lepiej woda destylowana
- czysty i nasączony filtr powietrza lub jeszcze lepiej zaślepić otwór po filtrze powietrza
- zbiornik paliwa - jak metalowy to po korek aby nie rdzewiał. Choć w kawiarni to niebezpieczne. Więc nie wiem czy nie dać pusty a do środka wrzucić saszetki z czymś co zbiera wilgoć.
- nowy smar w koła, wahacz, główkę ramy i inne łożyska
- dobrze byłoby wymienić też olej w zawieszeniu, bo stary olej zamieni się kisiel
- wyciągnąć akumulator
- psiknąć jakąś specjalną chemią w konektory elektryczne
- motocykl postawić na czymś aby nie stał na kołach - opony zrobią się kwadratowe a zawieszenie uklepie. Chyba, że nie żal opon bo i tak za pare lat będą stare. A jak żal opon to dobrze spuścić z nich troszkę powietrza jak nie będą dotykać ziemi.
- łańcuch umyć i nasmarować
- wrażliwe miejsca na korozję psiknąć np. silikonem w sprayu
- jeżeli jest filtr paliwa to wymienić na nowy
- zatyczki w tłumik
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD