Temat: 690 SMCR 2014 mapa?
Siema.
Doradzi mi ktoś gdzie znajdę mape do KTM 690 SMCR z 2014 roku seryjną oraz EVO 1? Na [url]http://www.tuneecu.com[/url] dostępne są tylko od 2008r do 2013r. Do rocznika 2014 wzwyż nie znalazłem.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » 690 SMCR 2014 mapa?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Siema.
Doradzi mi ktoś gdzie znajdę mape do KTM 690 SMCR z 2014 roku seryjną oraz EVO 1? Na [url]http://www.tuneecu.com[/url] dostępne są tylko od 2008r do 2013r. Do rocznika 2014 wzwyż nie znalazłem.
W serwisie KTM.
W serwisie KTM.
To mi pomogłeś...
Jak bym chciał jechać do serwisu i miał taką możliwość to bym nie szukał map na internecie.
To mi podziękowałeś :D
Przynajmniej wiesz ze nie ma tych map na tuneeco jeszcze, tylko dealer.
No to lipa.
W takim razie dzięki za info. Pzdr
Odkopuję wątek, bo chcę zamontować otwarty airbox + filtr do rocznika 2016 (slip-on już jest).
Jeden dealer mówi, że zaprasza na wgranie mapy. Cena usługi 350pln.
Drugi dealer mówi, że od rocznika 2014 w górę jest jakiś dodatkowy czujnik i ECU samo się ogarnie i można śmiało montować airbox/filtr/kolektor/wydech i nie ma potrzeby nic w mapach zmieniać. Nawet powiedział, że szykowali w ten sposób Enduro R do jakichś rajdów i moto przelatało 12k km bez żadnych problemów.
To jak to w końcu jest? Mogę sobie zamontować airbox z filtrem dedykowany do rocznika 2013 (takie są dostępne bez kolektora i końcówki) do roczników 2014-2016 i nie będzie zbyt ubogo? Chciałbym w to wierzyć, ale nie do końca wierzę. A AFR będzie ok, to co w takim wypadku z mapą przepustnicy? Oryginalnie wg mnie w smcr przepustnica się dość leniwie otwiera, a z tego co wiem, to mapa evo1 to też poprawiała.
Slip-on współpracuje z OE filtrem i osłoną i nie musi być mapy. Ponoć wyciągnięcie dB-killera już powoduje problem z ubogą mieszanką. Mapa Evo 1 i "otwarty" airbox jest potrzebna kiedy montujesz kompletny wydech.
Tak mi powiedział jeden z kolegów na forum, co potwierdził mechanik w poznańskim serwisie KTM.
Co do reakcji przepustnicy, to też SMC-R 2015 wydaje mi się łagodniejszy w reakcjach (mapa Advance nr. 2) w porównaniu z SMC 2009. Albo mam coś zjebane. Tym moim starym moto jazda po mieście w korkach była może nie niemożliwa, ale moto szarpało i było bardzo nerwowe. Lepszym pomysłem była mapa Normal nr. 3,4,...itd..
Slip-on współpracuje z OE filtrem i osłoną i nie musi być mapy. Mapa Evo 1 i "otwarty" airbox jest potrzebna kiedy montujesz kompletny wydech.
Tak mi powiedział jeden z kolegów na forum, co potwierdził mechanik w poznańskim serwisie KTM.
Rozumiem, że piszesz również o rocznikach 2014-1016.
No to mam jeszcze 2 pytania:
1. czy kolektor evo1 faktycznie zmienia cokolwiek poza masą motocykla? ...znalazłem w necie info, że fabryczny ma taki sam przepływ, ale może była to tylko subiektywna opinia...
2. czy jeśli wgram sobie mapę evo1 sam przez TuneEcu, to czy mogę ew. później wgrać fabryczną i nie zostanie w ECU ślad po mojej interwencji? :) ...osobiście uważam, że mapa jest potrzebna (chyba, że w nowszych rocznikach są rzeczywiście jakieś magiczne dodatkowe czujniki), ale 350pln, to wg mnie za dużo za robotę, którą mogę zrobić sam w 15 minut.
edit: i czy mapy (paliwo + przepustnica) do rocznika 2013 będą ok dla nowszych?
Ponoć kolektor rzeczywiście niewiele daje, ale ma ładny kolor jak się przegrzeje.
Co do mapy wgrywanej samodzielnie to się nie znam.
Mapy na pewno nie będą pasować, bo nowsze modele (od 2014) mają 2 świece zapłonowe zasilane niezależnie przez "rozdwojony" moduł.
Wygląda na to, że TuneEcu wciąż nie potrafi się dogadać z ECU w rocznikach 2014 w górę, więc chyba sam mapy nie wrzucę jednak (o ile takie mapy są dostępne gdzieś w necie - póki co nie znalazłem).
Ciekawostka jest taka, że "oficjalna" cena za wgranie mapy zależy od dealera, który mi ją podaje - i to różni się znacznie.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » 690 SMCR 2014 mapa?
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 66 zapytań