1 Ostatnio edytowany przez Wojtkuuu (2016-06-06 16:09:33)

Temat: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

To nie SM, ale amatorów motocrossu tu też nie brakuje. Sprzedaje swojego KTM'a bardzo ready to race. Polecam

KTM SX250f 2013 (107 mth)

Motocykl zakupiłem w lutym 2015r od pierwszego właściciela na Słowacji z przebiegiem 84 mth. Był on w 100% sprawny a wg poprzedniego właściciela silnik nie był do tamtej pory otwierany. Niedługo po zakupie motocykl trafił na przegląd do rzeszowskiego serwisu motocyklowego MAR-MOT. Silnik trafił na stół i potwierdziły się słowa poprzedniego właściciela: wszystko było w wersji oem ktm i to w wyśmienitej kondycji. Mając na uwadze potencjalne zmęczenie materiałów podjąłem decyzje o wymianie:
- tłok Wossner
- korbowód Wossner
- łożyska wała korbowego OEM KTM
- łańcuch rozrządu OEM KTM
- komplet uszczelek Athena
- uszczelniacze zaworowe OEM KTM
Silnik został poskładany i wyregulowany. Do tego doszło: czyszczenie wtrysku, wymiana wszystkich filtrów i płynów, wymiana przednich klocków hamulcowych, wymiana kompletnego napędu. Silnik zalewany od tej pory był dedykowanym do takich silników olejem BelRay Thumper Racing 10w50 (zmiana co ~8 mth, zawsze z filtrem oleju). Filtr powietrza obsługiwany bardzo czesto, niemalże co wyjazd na tor.
Zaraz po tym motocykl trafił do serwisu zawieszeń BFG Racing, tam zawieszenie przeszło komplety serwis wraz z regulacją (pełny demontaż, czyszczenie w myjce, montaż na nowych uszczelniaczach głowicy i oleju, regulacja).
Przy przebiegu 92 mth sprzęgło zaczęło ciągnąć wiec motocykl ponownie trafił do serisu MAR-MOT. Wymieniono sprzęgło na OEM KTM (tarcze, przekładki, sprężyny). Przy okazji kontrola luzów zaworowych po ułożeniu się silnika - nie wymagały korekty.
Od tamtej pory czas pozwolił dobić mi przebieg motocykla jedynie do 107 mth. W tym czasie ponownie był kontrolowany i ustawiany luz zaworowy. Jak już wspominałem olej i filtry obsługiwałem wg serwisówki, zresztą jak całość motocykla a pewnie i z dużo większą troską. Niedawno na motocykl trafiły:
- listki
- klamki niełamki
- komplet slizgów i prowadnica łańcucha
- nowe obicie kanapy
- komplet nowych opon Dunlop Geomax
- siateczkowy filtr paliwa na wlewie baku.
Motocykl wyposażony jest w osłone silnika. Wraz z motocyklem sprzedaje: 3 całkiem zdrowe używane opony, 3 zapasowe filtry powietrza, ~3 litrów oleju silnikowego j.w., zaślepkę filtra powietrza na czas mycia motocykla, nowe klocki na tył. Oczywiscie na wiekszość wspomnianych serwisów mam rachunki, wszystko można zweryfikować bezposrednio w MAR-MOT oraz BFG. Sciągniete z moto czesci leżą w pudle, są do wglądu oraz zabrania przez kupującego. Motocykl jest w naprawde w swietnej kondycji a opis jego stanu szczery i gotowy na każdą konfrontacje.

Zdjęcia: [url]http://s35.photobucket.com/user/wojtkuuu/library/KTM%20SX250f%202013[/url]
Cena: 17.700 PLN
Telefon: 506 cztery piec dwa 025 (w ciągu dnia bywam niedostepny ze względu na pracę, ale oddzwaniam w wolnej chwili)
Lokalizacja: Kielce

http://i35.photobucket.com/albums/d164/wojtkuuu/KTM%20SX250f%202013/P_20160606_141212_zpsuvzi6kzn.jpg

2

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

up1

3

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

up2

4

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

up3

5 Ostatnio edytowany przez Wojtkuuu (2016-07-18 18:14:21)

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

up4

6

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

Odświeżam ogłoszenie i cenę: [url]http://olx.pl/oferta/ktm-sx250f-sxf-250-4t-2013r-107-mth-doinwestowany-CID5-IDgDAbR.html[/url]

7

Odp: [S] KTM SX250f 2013 (107 mth)

up