1

Temat: DRZ-SM skrzynia biegów

Witam
Pojawił mi się ostatnio mały problem ze skrzynią biegów generalnie nie mogę ich zmieniać.
Dźwignia porusza mi się w płaszczyźnie poziomej czyli jeżeli mogę tak napisać wałek na którym jest osadzona dźwignia można w pewnym zakresie przesuwać do wnętrza  silnika i odwrotnie. Czasami się zdarza, że biegi się zmieniają w pewnym ułożeniu ale po każdym przesunięciu dźwigni biegi znowu się blokują.  Wydaje mi się, że dźwignia nie powinna mieć żadnych luzów. Proszę o pomoc bo generalnie jeżeli chodzi o remonty silnika nie mam dużego doświadczenia. Dodam jeszcze, że skrzynia padła zaraz po wywrotce z tym, że była to wywrotka raczej parkingowa motocykl oparł się na kierownicy i może trochę na dźwigni zmiany biegów.
Z góry dziękuję.

2

Odp: DRZ-SM skrzynia biegów

Na pewno wałek a może sama dźwignia się poluzował? I lata na wieloklinie?
Może nawet pękła.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: DRZ-SM skrzynia biegów

hacker33 napisał/a:

Na pewno wałek a może sama dźwignia się poluzował? I lata na wieloklinie?
Może nawet pękła.

Dźwignia trzyma solidnie pęknięta tez nie jest generalnie rusza się cały wałek ! Rozumiem ze bez rozwalania silnika tematu się nie ogarnie ? Jaki może być szacowany koszt naprawy ?

4

Odp: DRZ-SM skrzynia biegów

może nie będzie tak źle. Umyj dobrze motocykl i odstaw do mechanika. Zwali sprzęgło i duży dekiel i już raczej będzie widać, co jest uszkodzone. W pięciu stówach z robotą powinieneś się zmieścić. Skąd jesteś?

rmz 250
gas gas txt 250

5

Odp: DRZ-SM skrzynia biegów

metys napisał/a:

może nie będzie tak źle. Umyj dobrze motocykl i odstaw do mechanika. Zwali sprzęgło i duży dekiel i już raczej będzie widać, co jest uszkodzone. W pięciu stówach z robotą powinieneś się zmieścić. Skąd jesteś?

No jeżeli  tak będzie to jeszcze dramatu nie ma

6 Ostatnio edytowany przez Marian321 (2016-05-22 10:38:38)