1

Temat: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

Witam,

Z racji, że widze spore zainteresowanie kablem diagnostycznym do KTM'a, a takowy sam zrobiłem i przetestwałem. Postanowiłem podzielić się wiedzą, jak go skonstuować.

1. Kupujemy dwa przewody:
http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-v … 49280.html
oraz
http://allegro.pl/przedluzka-obd2-mesko … 80836.html

2. Od przedłużacza obd II odcinamy końcówkę z wystającymi pinami. "Wybebeszamy" odciętą końcówkę, żeby wydobyć conajmniej 3 piny.

3. Teraz lutujemy wydobyte piny z odpowiednimi kabelkami w przedłużaczu. U mnie kolory kabelków które pasowały to: 16 -> czerwony, 7-> czarny, 4-> niebieski.  Aby odpowiednio przylutować piny należy posłużyć się miernikiem ponieważ kolory kabelków w przedłużce sie powtarzają.

http://www.tuneecu.com/TuneECU_En/images/Cable_OBD_KTM.jpg

4. Aby zaizolować luty użyłem opasek termokurczliwych.
Całość powinna wyglądać następująco:

http://images.tinypic.pl/i/00775/dpgzetj5pjfd.jpg

Nie ma konieczności kupowania kostki pasującej do KTM'a poniważ wydobyte z koncówki piny idealnie pasują do kostki w KTM'ie.
W razie pytań służę pomocą.

DR-Z 400 SM K6

2 Ostatnio edytowany przez marcin_t (2016-06-08 08:06:33)

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

tak się składa że mam kilka złączy pasujacych do KTM-a, Jak ktoś ma ochote to piszcie PW.

http://image.prntscr.com/image/ccbe679008d94a98b0762dedb7d7b6b4.jpg

3

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

Panowie odgrzeję kotleta.
Czy wyżej wymieniony "cebulowy" kabel działa?
Czy trzeba jednak wysupłać 150 zeta na kabel z jebaja?

4

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

tak. dziala bez problemu do dzis dnia :)

https://www.instagram.com/mdesign_projects/
                      SMCR 2016 <3

5

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

Oooo xD
Nie ma znaczenie który rocznik KaTeMsia?

6

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

A czy ktoś jest w stanie zrobić jeden kabelek dla mnie ?

KTM 690 SM Prestige

7

Odp: Kabel diagnostyczny KTM - instrukcja

To jako ciekawostkę dla autora postu dodam, że pomylił piny w opisie. w np. KTM DUKE 125 nie ma 4,5 pinu.