16

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Moto mam u siebie, jutro wyciągnę silnik, dam znać czy coś znalazłem

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

17 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-04-08 23:56:31)

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

A moze Majstra podpytaj co moze być na rzeczy. A czy przykładowo moze być tak ze jakiś kanał jest j.ebniety i z niego sie przelewa?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

18

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Siedzę i myślę.  Jeszcze jedna możliwość.  Uszczelka w miejscu przejscia kanalu olejowego przez pokrywe sprzegla. Przy dyszy olejowej na łączeniu pokrywy z karterem.

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

19

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

W sumie nie wiem czy ta uszczelka była ruszana, dziś to sprawdzę, Dyszę na pewno mam wymienioną bo sprawdzałem, oryginalnie była 100 a potem zamienili to na 125

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

20

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

http://i.imgur.com/est6o9M.jpg
Silnik już na stole, dam mu jeszcze jedną szansę, sprawdzę połączenia karterów i wymienię jeszcze raz uszczelnienia które mogą mieć na to wpływ. Dam znać co i jak gdy tylko części do mnie dotrą i je zmontuje

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

21

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Po ponownym złożeniu silnika i wymianie wszystkich uszzelnień zdaje się że problem zniknął, nie chcę zapeszać ale po 2h jazdy ubyło z oczka 1-2mm oleju. Mam nadzieję że to kwestia nowych pierścionków i faktu, że ten model ma poprostu ogromny apetyt na olej. Wcześniej wystarczyło poł godziny jazdy żeby z max zeszło od minimum no i nadmiar wywalało mi przez zębatkę zdawczą. Teraz jest sucho. Póki co jestem dobrej myśli :)

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

22

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Masz jakieś podejrzenie chociaż gdzie leżał problem?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

23

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

No właśnie nie :/ Tyle problemów i w sumie temat który nikomu w przyszłości nie pomoże. Poskładałem wszystko, wymieniłem jeszcze raz uszczelnienia, dla pewności na niebieskim loctite i odpukać, póki co jest ok. Łącznie od wczoraj po kilku wyjazdach ( z licznika 2,5 mth) ubyło mi jakieś 40% z oczka oleju , przed remontem brał podobnie więc myślę, że jest ok.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

24

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Pablo_87 napisał/a:

No właśnie nie :/ Tyle problemów i w sumie temat który nikomu w przyszłości nie pomoże. Poskładałem wszystko, wymieniłem jeszcze raz uszczelnienia, dla pewności na niebieskim loctite i odpukać, póki co jest ok. Łącznie od wczoraj po kilku wyjazdach ( z licznika 2,5 mth) ubyło mi jakieś 40% z oczka oleju , przed remontem brał podobnie więc myślę, że jest ok.

ile jest w oczku po przeliczeniu na ml? 100ml?

Pozdrawiam,
Piotrek

25

Odp: Migracja oleju i pojedynczy obieg oleju EXC-r 530

Mniej więcej 100-120 ml od min. do max.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/