1

Temat: Co po DRZ'cie?

Jak to mówią, DRZ jest dla wielu motocyklem przejściowym, tak i ja zastanawiam się własnie nad zmianą. Mowa tutaj o seryjnej wersji SM. Brakuje mi już w niej troszkę mocy no i prędkości przelotowej (mam skrócone przełożenie), zawieszenie daje rade - zawodowcem nie jestem ale w tym roku chcę pare razy wpaść na tor.
Kilometrów w sezonie robię sporo - asfalt, miasto, lasy, szuter, wszystko. Nie mam wujka o imieniu Abdul tak więc hardkorowe wyczyny odpadają ze względu na koszta utrzymania. W DRZ'cie poda mi się niskie spalanie, bezawaryjność - taki typowy DailyCommuter, wsiąść przejechać się i odstawić sprzęta bez zmiany oleju i czyszczenia filtra co jazdę. Co będzie godnym następcą posiadającym te same cechy co uniwersalna drażeta?

Budżet mam elastyczny. Myślalem nad wieloma modelami, przez DRZ w wersji E na kołach SM,  625, 525, no i SMC/SMC-R przy którym musiałbym ze łzami w oczach liczyć banknoty ale może warto? Ewentualnie WR ale podobnie jak 525 to już mały wariat po DRZ :)

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

2

Odp: Co po DRZ'cie?

Licz te banknoty, ocieraj łezki i bierz 690 SMC/SMC-R. Warto!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3 Ostatnio edytowany przez IceNuke (2016-02-06 21:31:03)

Odp: Co po DRZ'cie?

Okresy miedzyprzegladowe, moc i "użyteczność" jak najbardziej na tak tak tak. A jak ze sprawą wagi?

SMC tak mało u nas jeździ czy mało osób sprzedaje bo sprzęty w cenie? W zasadzie jak z poczciwa drz

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

4

Odp: Co po DRZ'cie?

Ja DRZ sm zamienilem na DRZ Y. Co prawda malo nia jezdzilem ale wyraznie czuc mniejsza wage i wieksza moc.

5

Odp: Co po DRZ'cie?

IceNuke napisał/a:

Okresy miedzyprzegladowe, moc i "użyteczność" jak najbardziej na tak tak tak. A jak ze sprawą wagi?

SMC tak mało u nas jeździ czy mało osób sprzedaje bo sprzęty w cenie? W zasadzie jak z poczciwa drz


Waży jak DRZ, a mocy sporo więcej i zawias dużo lepszy.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: Co po DRZ'cie?

Ja DR-Z chciałem zmienić na SMC-Ra.... ale w końcu kupiłem WRke :)

Pozdrawiam,
Piotrek

7 Ostatnio edytowany przez Belzebub (2016-02-07 12:57:27)

Odp: Co po DRZ'cie?

Jest jeszcze nowe SM610 , też trzeba zaglądać, ale taka alternatywa do KTM i znacznie mniej niż 20k $

PS. też po DRZ raczej w kierunku WR patrzę (SM610 też waży, a szukałbym czegoś filigranowego  -może zarejestr. RMZ'a ?)

Hardcore - it's more than music...

8

Odp: Co po DRZ'cie?

Jaki czysto orientacyjny koszt przeróbki WR-F na sm'a?  Jest ktoś w stanie szybko podliczyc?
Czy nie wyjdzie wtedy koszt zbliżony do smcra?
Agresywnie nie jeżdżę to zakładam że wymiany oleju nie były by tragiczne.

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?

9

Odp: Co po DRZ'cie?

to zależy co chcesz dokładnie zmieniać. ale w okolicy 5k da się zmieścić

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

10 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-02-07 19:15:18)

Odp: Co po DRZ'cie?

To zależy jak chcesz przerobić.
Adapter pod seryjny zacisk 100-200zł
Tarcza 320mm 300-900zł (nowa)
Koła 1500-2500

do 2k da się zmieścić.


No chyba, że chcesz iść grubo w beringery i alpiny. To pewnie z 15k trzeba liczyć.

Pozdrawiam,
Piotrek

11

Odp: Co po DRZ'cie?

Jak pisałem zawodowcem nie jestem :D
W sumie widać duzej alternatywy dla 690 nie ma, tak coby jeździć a nie grzebać. Ew. WR ale widzę rynek wtórny ubogi, zreszta w SMC podobnie.

FZS 600 ->  DRZ 400 SM -> GSX-R 750 -> SMC 690 -> WR450F SM -> CBR 954RR -> GSX-R 750 -> MT-09  ->  ... ?