1

Temat: Słabe ładowanie Husaberg 550

Witam proszę o pomoc z ładowaniem w husabergu 550 fc 2003r. Husaberg został przerobiony i ma instalację jak w fe 550. Problem zaczął się po przejechaniu 1 km na wysokich obrotach. Był tam zamontowany chiński regulator napięcia. Po krótkiej przejażdżce okazało się że nie ładuje akumulatora więc zabrałem się za pomiary. Okazało się że regulator na niskich obrotach puszcza tylko 6v. Z aparatu zapłonowego wychodzi 6 kabli niebieski zielony czerwony czarny i 2 żółte które były połączone ze sobą i podpięte do regulatora. Na każdym z nich na wolnych oblotach prąd zmienny oscyluje p przedziale 11-13v po dodaniu gazu prąd wzrasta do 40v na każdym z nich. Na chińskim regulatorze na wolnych obrotach prąd był w granicach 5,5v do 6v a po dodaniu gazu wzrastał nawet do 25v oczywiście prosty, więc zakupiłem inny regulator dedykowany ktm-owi.

[url]http://forum.supermoto.pl/misc.php?action=pun_attachment&item=3569&preview&secure_str=186493f22[/url]

Nowy regulator ma 3 wejścia masa ~ ~ po podłączeniu zółtego kabla do ~ na drugim ~ jest wszystko ok, prąd jest regulowany do 13v nawet po dodaniu gazu nie przekracza 13v z tym że to prąd zmienny. Zakupiłem dodatkowo prostownik który podłączam do wejścia ac i do masy z tym że na wyjściu z prostownika problem się powtarza na wolnych obrotach tylko 6v ładowania dopiero blisko maksymalnych obrotów uzyskuję napięcie prądu prostego w granicach 13v. W czym tkwi problem? Za słabe napięcie na cewkach?? Opór na cewkach taki jak w manualu 1 om.  Proszę o pomoc bo sam już nie wiem co jest nie tak.