1 Ostatnio edytowany przez pietrucha (2016-01-18 16:49:13)

Temat: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Witam,
Poszukiwanie nowych opon zakończone, wybór padł na Bridgestone BATTLAX S20 EVO ze względu na to, że bdb wypadają na mokrym -mieszkam w UK więc ma to spore znaczenie ;).

Pytanie tylko czy wziąć 140 czy 150 na tył?
Wiem, że pewnie nie będzie dużej różnicy, ale jednak Suzuki do dzisiaj wypuszcza je na 140.
Czy 150 daje jakieś plusy oprócz wyglądu? Złożenia chyba będą gorsze no i masa pewnie większa...

Na stronie Bridgestone przy wyborze DRZ 400 SM producent opon zaznacza obydwie pozycje (załącznik).
[url]http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/s20-evo/[/url]

Pozdrawiam wszystkich,
Pietrucha

2

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

nie patrz na wyglad opony dobiera sie do rozmiaru obreczy i w drz jak sie nie myle masz obrecz 4.5 cala, bierz 150 na tyl i bedzie bajka.

3

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

kik_man napisał/a:

nie patrz na wyglad opony dobiera sie do rozmiaru obreczy i w drz jak sie nie myle masz obrecz 4.5 cala, bierz 150 na tyl i bedzie bajka.

Seryjnie DRz wychodzi na 140 - jak mieszkasz w UK to kup deszczówki, a tak poważnie bierz korzystniejszą cenowo :) obie będą dobre ale na mokre szukałbym dużo miększej mieszanki

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

4

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Miałem 160 , zmieniłem na 150, ale to jeszcze nie to. 140 zapewne najlepsza.

----    Kupię     ----
Motorynkę ROMET.
  Z dokumentami.

5

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

pietrucha napisał/a:

Czy 150 daje jakieś plusy oprócz wyglądu?

Oprócz wyglądu daje same minusy. Mieszkasz w krainie deszczowców, to kup deszczówki tak jak Hermes pisze.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6 Ostatnio edytowany przez pietrucha (2016-01-19 16:20:57)

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Dzięki panowie,

Dobra znalazłem tyle:

1.Dunlop Sportmax Mutant (F 120mm - 91GPB / R 150 106GBP)
2.Golden Tyre GT 260 Rain Pro (F 120mm - 96GPB / R 165mm - 113GPB)
3.Heidenau K73  (F 120mm - 60GPB / R 160mm - 75GPB) - nie mam zaufania do tej firmy, miałem kiedyś w XJ600N i było drewnianie, ale może ten model jest ok.
4.GoldSpeed ale tak jak w GT tylko 165mm a tyle to nie chce na 100%, teraz mam 160.

Zapewne wybiorę Mutanty, kolega ma w xr660r sm i podobno ładnie się kleją.

Jakieś opinie o tych innych modelach, może lepsze ceny w PL? Na allegro znalazłem tył za 530zł więc szału nie ma...

Pozdrawiam,
P.

7

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Nie kupuj mutantów to słaba guma nie warta tych pieniędzy- słabo klei, kup prawdziwe deszcze nie pseudo albo naprawdę gumę z supermiętką mieszanką.

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

8 Ostatnio edytowany przez karol128 (2016-01-19 18:44:56)

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Pro deszczówki bardzo szybko znikną przy jeździe po suchym a i nie mają homologacji więc odradzałbym na drogę. A 165 się nie przejmuj, one wcale niekoniecznie są szersze od 160 ze względu na profil.

9

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Jeśli hujdenały to tylko k80, są 140stki i 150tki

https://www.bikepics.com/members/81

10 Ostatnio edytowany przez gierwi (2016-01-19 19:51:59)

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

No tu się nie zgodzę z kolegą karol128! Goldspeed produkuje deszczówki z homologacją E4. Sprawdź ofertę AAA Racing. Ewentualnie popatrz na angielskich forach (np. [url=http://www.ktmforum.co.uk]www.ktmforum.co.uk[/url]), bo sporo ludzi jeździ tam na kombinacji: przód deszczowy, tył szosowy. Deszczówka na przodzie wytrzyma więcej niż z tyłu, a tylna opona szosowa może trochę się poślizga, ale oto chodzi w supermoto :-).

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

11

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Gierwi dobrze mówi, goldspeedy są zajebiste!

https://www.bikepics.com/members/81

12

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

Mutanty są z lekka CHUJOWE :)

pozdrawiam

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

13

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

No to bierę goldspeeda :)

Dziękuję za pomoc, idę biegać bo muszę odchudzić zestaw DRZ-JA ;).

14

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

gierwi napisał/a:

No tu się nie zgodzę z kolegą karol128! Goldspeed produkuje deszczówki z homologacją E4. Sprawdź ofertę AAA Racing. Ewentualnie popatrz na angielskich forach (np. [url=http://www.ktmforum.co.uk]www.ktmforum.co.uk[/url]), bo sporo ludzi jeździ tam na kombinacji: przód deszczowy, tył szosowy. Deszczówka na przodzie wytrzyma więcej niż z tyłu, a tylna opona szosowa może trochę się poślizga, ale oto chodzi w supermoto :-).

Ej to tak można że przód inny a tył inny ;)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

15 Ostatnio edytowany przez pietrucha (2016-01-20 02:52:50)

Odp: Bridgestone BATTLAX S20 EVO do DRZ 400 SM > 140 czy 150 na tył?

hermes napisał/a:
gierwi napisał/a:

No tu się nie zgodzę z kolegą karol128! Goldspeed produkuje deszczówki z homologacją E4. Sprawdź ofertę AAA Racing. Ewentualnie popatrz na angielskich forach (np. [url=http://www.ktmforum.co.uk]www.ktmforum.co.uk[/url]), bo sporo ludzi jeździ tam na kombinacji: przód deszczowy, tył szosowy. Deszczówka na przodzie wytrzyma więcej niż z tyłu, a tylna opona szosowa może trochę się poślizga, ale oto chodzi w supermoto :-).

Ej to tak można że przód inny a tył inny ;)

Heh śmiej się, tydzień temu tłumaczyłem koledze, który jeździ 2 lata, że można i jest to dosyć powszechna praktyka... ludzie są zamknięci w schematach.