Temat: Ktm sm 690 2007
Panowie, mam pytanie.. Otóż już pare miesięcy bawię się z naprawą mojego ktm.. Jestem w Grecji na wyspie Kos i niestety nie ma tutaj aż tak dobrych mechaników. Silnik się zatarł.. Do wymiany korba, łożyska, cylinder, tłok i uszczelki, części były sprowadzane z polski i koszta wszystkiego wyniosły jakieś 1600€. W ten sam dzień w którym odebrałem motor od mechanika zajechałem na myjnie, tam w trakcie mycia przez duże ciśnienie woda dostała się wszędzie i motor nie odpalał i zadzwoniłem do mechanika i zabrał go jeszcze raz na warsztat. Tam zaczął osuszać wszystkie kable i jeszcze w ten sam dzień go odebrałem.. Dwa dni potem w trakcie jazdy motor opada i nie ma wogóle siły, dochodzi do 4 tys obrotów i nic więcej. Zabrałem go po raz kolejny na warsztat 3 miesiące upłynęły kiedy mechanik doszedł do wniosku że coś jest nie tak z immobilizerem.. (Najprawdopodobniej od wody) powiedział mi ze mam wymienić stacyjkę i moduł zapłonowy który możecie zobaczyć na schemacie niżej.. Element 30 & 40.. Cena stacyjki i tych 2 elementów w Grecji to jakieś 1600€ w pl 1000€.. Pomóżcie, co mam zrobić? [url]http://forum.supermoto.pl/misc.php?action=pun_attachment&item=3503&preview&secure_str=186452t34124[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/misc.php?action=pun_attachment&item=3505&preview&secure_str=186452t34124[/url]