1

Temat: olej w haldexie

mam delikutasny dylemat. bylem na zakupach w intercarsie i sprzedali mi filtr oleju i olej do haldexu taki w szarej bance o poj 1l
PunBB bbcode test

z filtrem nie mozna sie pomylic bo jest tyylko jeden to tego gadzetu i kosztuje jedyne 160zl ale co do oleum mam dylemat bo poszperalem w googlach i wszystkie zrodla podaja ze do mojego auta idzie takie cos jak na fotce nizej. jest go o 2/3 mniej i kosztuje duzo wiecej :D
PunBB bbcode test

jakby ktos mogl mi pomoc rozwiazac problem i powiedziec czy dobrze mysle to bylbym dzwieczny. nie chce zalewac byle czego bo to ma jezdzic a nie pojsc do sprzedania. pacjent to OCTAVIA 1.8T 150km 4x4 z 2002 roku

2 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-10-07 20:03:43)

Odp: olej w haldexie

Szwagier miał w sharanie (vr6 syncro) zmieniane i jak wlali chyba podobny (wiem tylko, że z butelki) to mu nie działał napęd na tył (ślizgało się tam coś w środku). Też wyczytał w necie, że musi być taki jak na fotce niżej i dopiero jak zmienili na ten ori szmelcwagena glut to zaczęło działać normalnie. Pamiętam, że narzekał na cenę tego. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

3 Ostatnio edytowany przez kik_man (2015-10-07 20:23:51)

Odp: olej w haldexie

bo haldex jest oparty na sprzegle a panowie z intercarsu daja glowe sobie uciac ze to takie cos :)
a cena nie jest fajna bo filtr kosztuje 160, olej 275 ml 75zl

4 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-10-07 21:34:08)

Odp: olej w haldexie

Jak każdy sprzedający hehe ja wiem tylko, że kupił jakiś w butelce przeznaczony niby do tego w jakimś motoryzacyjnym (nie ic), to było tak jak pisałem, a jak wymienił na ten w tubce jak silikon to wszystko śmiga. Mogę podpytać się o szczegóły co on tam zalał za pierwszym razem jak chcesz. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

5

Odp: olej w haldexie

Nie znam się za bardzo w tym temacie, ale widzę, że ten układ na w sobie sprzęgło cierne.
W związku z tym potrzebuje oleju o odpowiednim współczynniku tarcia statycznego.
Jeśli zalać by go olejem przeznaczonym tylko do przekładni zębatej (bez mokrego sprzęgła), która zawiera dodatki zmniejszające tarcie to może się skończyć ślizganiem sprzęgła, a w gorszym wypadku przegrzaniem tarcz i przekładek.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL