1

Temat: KTM 690 SM-R wymiana zębatki i myśl nad wydechami.

Siema, stwierdza że moto za słabo się odpycha i nie potrzebne mi jest 200km/h  na SuMo więc planuje wrzucić inna zębatkę. Macie jakieś doświadczenie w zmianach przełożeń w tym moto?  Czy 42 zęby zamiast standardowych 40 znacznie poprawia reakcje na gaz?  Czy od razu musze walić napęd 16-44 żeby zrobić z niego wścieklizne?
Drugie pytanie. Czy próbowaliście nawiercać wydech ? Czy zmieni to choć trochę jego dźwięk przy okazji nie rujnując komputera?

Kupie moto :)

2

Odp: KTM 690 SM-R wymiana zębatki i myśl nad wydechami.

Hej!Kupiłem moto na seryjnym przełożeniu, zmieniłem na 15/45, w tym sezonie założyłem 14/48. Przy 6 tyś obrotów mam 108km/h, odcięcie przy 135km/h. Na miasto fajne przełożenie, ale trasa Szczecin->morze to masakra:) Najlepiej mi się jeździło jednak na 15/45 i następnym razem zakładam takie zębatki albo 14/45. Z 48 z tyłu brakuje prędkości i jedynki praktycznie nie masz, poza tym łańcuch ociera delikatnie o osłonę.Jeśli zmienisz na 42 z tyłu to nawet tego nie odczujesz.16/44 to nie będzie wścieklizna.

3

Odp: KTM 690 SM-R wymiana zębatki i myśl nad wydechami.

Okej, super ze ktoś odpowiedział :-)
Może masz na zbyciu jakieś zębatki?

Kupie moto :)

4

Odp: KTM 690 SM-R wymiana zębatki i myśl nad wydechami.

Jak zdajesz takie pytania to nie dziw się, że Cię zlewają

SPAWAK napisał/a:

Drugie pytanie. Czy próbowaliście nawiercać wydech ?

[url]http://motokofeina.pl/ile-mocy-daje-przelotowy-wydech-filtr-powietrza/[/url]

https://www.bikepics.com/members/81