Temat: Koło na przód 16.5 cala vs 17 cali na tor
Siem, o przewadze na torze tylnej obręczy 5'' nad 4.25 wiedzą wszyscy, ale jak to właściwie jest z 16.5" vs 17"? Co daje mniejsza średnica z przodu?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Koło na przód 16.5 cala vs 17 cali na tor
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Siem, o przewadze na torze tylnej obręczy 5'' nad 4.25 wiedzą wszyscy, ale jak to właściwie jest z 16.5" vs 17"? Co daje mniejsza średnica z przodu?
do 16.5 po zawodach często możesz znaleźć jeszcze dobre slicki :P
Wyższy profil opony/można bardziej się składać, a podczas złożenia opona ma mniejszą średnicę/koło zatacza mniejszy krąg czyli ciaśniej skręca.
Można jeszcze spytać jak wygląda porównanie 16 vs 16,5 vs 17
Można jeszcze spytać jak wygląda porównanie 16 vs 16,5 vs 17
Maniek to odpowiedz odrazu bo masz porównianie
Wyższy profil opony/można bardziej się składać, a podczas złożenia opona ma mniejszą średnicę/koło zatacza mniejszy krąg czyli ciaśniej skręca.
Dodatkowo odczuwalnie zmniejsza lub eliminuje trzęsienie przodem motocykla w złożeniu na niezbyt równej nawierzchni (tzw. chattering)
Odświeżam, czy jest odczuwalna wyraźna różnica między 16.5 cala a 17? Chodzi mi głównie o miasto, jeszcze nie mam zaplecionego koła, a tu gdzie mieszkam jest mnóstwo zakrętów, więc jak, opłaca się 16.5?
17 tylko!! Ja mam 16,5 i chętnie się zamienie za 17 jak cos...
16,5 ma podstawową wadę, nie ma do tego dziadostwa opon;) Dodatkowo jak jest opona to bez homo.
Ja różnicy nie czuje.
Heh, dziwnym trafem nie mam jeszcze felgi, ale oponę Goldspeed'a z homo mam :) Ok, jest jedna osoba, która nie czuje różnicy, jaka masz tą felę? Mogę się zamienić.
z tego co słyszałem jak nie jesteś wymiataczem z czuba PP lub MP, to raczej nie poczujesz różnicy
jak tylko na ulice to bez sensu 16,5
Na ulicę może bez sensu bo jest mały wybór opon.
Różnica jest odczuwalna między 16,5 a 17.
Przynajmniej ja czułem a jest zwykłym januszem.
Oponę z homo ma Goldspeed. Miałem i polecam.
Ja mam Behra srebrnego na piaście talona ale mam pod nosem Króla bo z Bielska jestem możemy dać mu koła na podmiankę i nikt nic nie płaci jeśli masz tą felgę w dobrym stanie. Jaki kolor?
BTW. ten goldspeed to chyba jedyna guma z homo i nie kosztuje mało a po drodze lubie latać na nowych oponach. Komplet zajebistych opon na drogę z homo przy 17 można mieć za 500-600zł a za tyle to kupujesz tego goldspeeda na przód.
Komplet zajebistych opon na drogę z homo przy 17 można mieć za 500-600zł a za tyle to kupujesz tego goldspeeda na przód.
No tak, ale ten komplet zajebistych opon jest przeznaczony do motocykli które ważą 200 kg i potrzebują stabilności przy 250 km/h a Goldspęęd jest dedykowany motocyklom o wadze 120 kg i potrzebują przyczepności na zakrętach przy prędkości 40 km/h. Spróbuj to poczujesz różnicę.
Nie ma złotego środka. Jednak z tą trwałością nie jest tak tragicznie. U mnie w 690 Goldspęęd Street Sport Ultra ze średnią mieszanką wyścigową przejechał 6 tys. km i był w dobrym stanie, a prowadzenie poprawiło się jakby motór stracił nagle 30 kg. Zapytaj Cienkiego, on ma w Bergu deszczówkę z homo i lata na niej po drodze.
Ok, spróbuje na początku sezonu i zdam relacje;)
Tylko cholera mi strasznie szybko opony w CRF schodzą aż szkoda wydawać na coś lepszego.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Koło na przód 16.5 cala vs 17 cali na tor
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 80 zapytań