1

Temat: CRF250R remont

Czesc.
Robie remont w swojej crf  i mam pare pytan co do czesci. A mianowicie jakiej firmy korbowód, łozyska i uszczelniacze no i jak z zaworami czy ma sens pakowac sie w stalowe czy lepiej dolozyc na oem, no i jakiej firmy kosz sprzeglowy.
z gory dzieki za odp.

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

2

Odp: CRF250R remont

Ja ładowałem korbę i tłok wossnera, łożyska na wał ,balancer i uszczelniacze ori honda zawory stalowe prox w efekcie czego przez 50godzin nie wymagały regulacji

3

Odp: CRF250R remont

Ja remont zrobiłem na częściach takich: korba i tłok wossnera, zawory ssace proxa, wydechowe org honda, wszystkie łożyska honda, uszczelki honda - ale to nie mus, aczkolwiek pod głowice powinieneś dać raczej oryginał, przynajmniej trawer tak mi polecał.

^Ja nie wiem thomas jak wy latacie, że nie musicie ich regulować, mi majster robił całą głowice i w ciągu 20mth już musiałem wymienić płytki.

4

Odp: CRF250R remont

Zwory ssące polecam stalowe ze względu na to, że oryginały mają bardzo małą trwałość.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

5

Odp: CRF250R remont

Tak samo miałem robioną czapkę wstawiane te słynne lewe gniazdo i bez kitu zawory kołkiem stoją a crf-a czy ma lekko raczej nie jazda po beskidzie, noi sprawa raczej oczywista uszczelka pod cylinder i głowice raczej ori honda

6

Odp: CRF250R remont

To ja niewiem co wy robicie że wam te zawory tak mało wytrzymują ja zrobiłem na ori zaworach 360 mth i ani razu nie musiałem regulować. A co do tych części ori honda to gdzie zamawiacie?

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA