Temat: kupię KTM 690SM
Tak jak w temacie.
Przeznaczam ok 15k. Im bliżej mnie tym lepiej ale nie wykluczam dalszej wycieczki ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » kupię KTM 690SM
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jak w temacie.
Przeznaczam ok 15k. Im bliżej mnie tym lepiej ale nie wykluczam dalszej wycieczki ;)
Tak jak w temacie.
Przeznaczam ok 15k. Im bliżej mnie tym lepiej ale nie wykluczam dalszej wycieczki ;)
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-690-sm-2009-CID5-ID704r9.html[/url]
Moje moto.
Niestety daleko. Ale się przyzwyczaiłem do tego już.
Stan techniczny przyjmuję taki jaki opisałeś w ogłoszeniu.
Napisz coś o stanie wizualnym. Jakieś rysy? Zadrapania? Pęknięcia?
Felgi w jakim stanie?
Co jeszcze faktycznie do zrobienia? Dokładniejsze zdjęcia całego motocykla chętnie też zobaczę.
jest jakaś różnica pomiędzy anglikiem a wersją kupowaną np w Polsce?
lampa przednia- bez zmiany "normalnie" przeglądu nie powinien dostać.
Niestety daleko. Ale się przyzwyczaiłem do tego już.
Stan techniczny przyjmuję taki jaki opisałeś w ogłoszeniu.Napisz coś o stanie wizualnym. Jakieś rysy? Zadrapania? Pęknięcia?
Felgi w jakim stanie?Co jeszcze faktycznie do zrobienia? Dokładniejsze zdjęcia całego motocykla chętnie też zobaczę.
ty jechales domnie 640 zobaczyc bo cos mi swita ? :D
Tak ja. Przepraszam że nie dojechałem ale coś mi wypadło i musiałem szybko wracac. Mam nadzieję że nie narobiłem dużego kłopotu. :)
nie spoko :) ale byśmy pogadali moze bys sie zdecydowal jednak na 640 :) dlamnie to norma byles 5 który sie umówil i nie przyjechal :v
Ehh... Głupio mi ale, taka sytuacja :(
Może jeszcze kiedyś ;)
Ktoś z forumowiczów oglądał tego dziobala ze Szczecina?
Jakieś opinie?
Whiskas napisał/a:Niestety daleko. Ale się przyzwyczaiłem do tego już.
Stan techniczny przyjmuję taki jaki opisałeś w ogłoszeniu.Napisz coś o stanie wizualnym. Jakieś rysy? Zadrapania? Pęknięcia?
Felgi w jakim stanie?Co jeszcze faktycznie do zrobienia? Dokładniejsze zdjęcia całego motocykla chętnie też zobaczę.
ty jechales domnie 640 zobaczyc bo cos mi swita ? :D
Zobacz moją odpowiedź w poscie ktm lc4 690
Mechanik u którego serwisowałem sprzęt powiedział, że opiłki to normalna sprawa a szarpanie to wyciągnięty łąńcuch. Zrobiłem pompę sprzęgła bo ciekło spod oringu, za rozebranie silnika zawołał jak za zboże, czasowo musiałem czekać miesiąc więc się nie zdecydowałem. Jeszcze przed zimowaniem założyłem większą zębatkę ( z tyłu 45 i mniejszą z przodu 15) i szarpanie ustało. Moto poszło na kołki do garażu. W tym sezonie zmieniłem wydechy na oryginalne, przelotowe miały iść do regeneracji po przygodzie poprzedniego właściciela (prawy) i po niudolnej próbie dorobienia klatki na silnik przez "fachowca" - lewy. Odpalam sprzęta po 6 miesiącach letargu, zaskoczenie - odpalił od strzała - banan na ryju. Moto się rozgrzało no to jazda próbna. 1,2,3,4,5 -koniec drogi, redukcja i powrót do garażu bo zimno. Nasłuchuję pracy silnika - hmm coś nie tak...Moto na przyczepkę i do mechanika. Odpalił, posłuchał, powiedział że korba ale pewny nie jest i trzeba rozebrać. Moto na przyczepkę i do serwisu po drugą opinię. "Trzeba rozebrać ale czy korba to nie do końca jestem przekonany" Obecnie moto czeka na swoją kolejkę. Nie wiem czy praca silnika była taka od czasu jak kupiłem sprzęt bo na przelotach ciężko usłyszeć. Ogłoszenia nie zmieniałem, bo chciałem zobaczyć czy w ogóle ktoś zadzwoni - na razie nikt nie zadzwonił:) Zastanawiam się czy nie sprzedać jako uszkodzony ale z drugiej strony jak już rozbiorą silnik to wiem na czym stoję i jak nawet wpakuję kilka tysiaków 2, 3 sezony śmigam bez problemu. Mam szansę kupić smc od 1 właściciela 2013 rok więc się jeszcze zastanawiam czy robić dziobala, czy nie.Opon nowych nie zakładałem bo chciałem wyprostować rant w przedniej feldze i prysnąć tylną ale na razie tego nie robię bo czekam na wiadomość co z silnikiem - wydechy i fele mogą poczekać teraz to nie jest najważniejsze. Bubla nikomu wciskać nie będę, bo nie jestem handlarzem, tym bardziej komuś z forumowiczów. Pozdro!
Pozwoliłem sobie zacytować Twoją wypowiedź tutaj...
To wiele wyjaśnia. Przede wszystkim atrakcyjną cenę jak na rocznik i wyposażenie. :)
Dzięki za info.
Moje poszukiwania trwają dalej. ;)
Cześć
Bez pośpiechu, ale może mój będzie na sprzedaż.
Trochę fotek i opisu pod linkiem (link od poprzedniego właściciela) :
[url]http://forum.supermoto.pl/topic27220-ktm-690-supermoto-prestige-smr-acrapovic-bixenon.html[/url]
Dodam, że w serwisie KTM sprawdziłem luzy zaworowe (1 wymagał regulacji), sprawdziłem łańcuszek rozrządu (OK), wymieniłem olej z filtrami.
dołożyłem ORI szybę przednią oraz płytę montażową do bagażnika, przerejestrowałem również moto na 2 osobowe.
Oczywiście wszystko z motórem jest OK.
Na twój koszt moglibysmy zrobic przegląd w ASO KTMa.
Na moto od kupna zrobiłem około 3-4 tys. km.
Powód sprzedaży - po kilu sezonach na moto z brudasami, to jednak cały czas mnie ciągnie w krzaczory a SM się do tego nie nadaje.
pzdr
Cześć. Motorek wygląda dobrze. :)
Gdzie mogę go obejrzeć? Jaka kwota Cię interesuje?
Który to rok? Czym się różni SM od SMR?
Zrób jakiś opis jak do sprzedaży, co trzeba zrobić? Stan opon? Hamulców? Napędu? Zawieszenia? Jakieś uszkodzenia? Zarysowania? Złamania? Zwichnięcia? ;)
Ten o którym mówi matti to nie smr, tylko sm prestige w wersji amerykańskiej:) Tak, żeby była jasność.
Cześć
Tak, jak kolega pisze mój Moto to SM w wersji Prestige. Na jednym ze zdjeć, na tylnym boczku widać czerwone oznaczenie R. Ta eRka jest doklejona przez poprzedniego właściciela i nie ma nic wspólnego z oznaczeniem modelu.
Prestige od smr różni się:
malowaniem (czarne)
Koła (odlewy 5ramienne)
Pompa hamulcowa przednia (radialna, Brembo).
Z dodatków, które mam ponad standard Prestige to:
Osłona silnika Alu
Crashpady na przednich lagach, tylnym kole oraz przy tłumikach
Tłumiki akropowic z wgraną mapą
Handbary pełne Alu
Ksenony z przodu
Tylne mocowanie tablicy krótkie + ORI
Naklejki na kołach.
Stan Ogolny dB +
Opony na sezon, może dwa starczą.
Napęd OK
Hamulce OK
Zawieszenie OK
Złamań i zwichnięć brak
Do wymiany jest łożysko przedniego koła.
Uszkodzenia/ zarysowania
Wszystkie plastiki są całe, nie porysowane i nie połamane. Tak samo jak ORI okleina.
MAŁE PRZETARCIA SĄ NA NIEKTÓRYCH ELEMENTACH.
Jest to pamiątka po poprzedniku. Po prostu miał małego szlifa podczas trackday'a.
Są otarcia na handbarze, podnóżku i jednym z pegów.
Nic z tym nie robiłem, bo po prostu mi to nie przeszkadzało i nie jest widoczne.
Zapraszam do Bydgoszczy.
Sławek, 781 340 705
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » kupię KTM 690SM
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 81 zapytań