1

Temat: KTM 660 z malym obiegiem

Witam dzisiaj kupilem swoja upatrzona zabawke, bylem tak podjarany przy zakupie ze nie zwrocilem uwagi na to iz motocykl nie mafiltra wkrecanego w rame tylko jeden jest wewnatrz silnika a drugi po za silnikiem umiszczony tam gdzie powinien byc rozrusznik co to za rozwiazanie? ? ?

2 Ostatnio edytowany przez Qbol (2015-03-11 15:14:00)

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

Miro napisał/a:

Witam dzisiaj kupilem swoja upatrzona zabawke, bylem tak podjarany przy zakupie ze nie zwrocilem uwagi na to iz motocykl nie mafiltra wkrecanego w rame tylko jeden jest wewnatrz silnika a drugi po za silnikiem umiszczony tam gdzie powinien byc rozrusznik co to za rozwiazanie? ? ?

Który to rocznik? Według sprzedawcy oczywiście ;) Mój jest 04r. i ma duży obieg oleju.

KTM SMC 660

3

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

Qbol napisał/a:
Miro napisał/a:

Witam dzisiaj kupilem swoja upatrzona zabawke, bylem tak podjarany przy zakupie ze nie zwrocilem uwagi na to iz motocykl nie mafiltra wkrecanego w rame tylko jeden jest wewnatrz silnika a drugi po za silnikiem umiszczony tam gdzie powinien byc rozrusznik co to za rozwiazanie? ? ?

Który to rocznik? Według sprzedawcy oczywiście ;) Mój jest 04r. i ma duży obieg oleju.

2003r filtry dwa wklady nr Hiflo 157 i 155 (wklady).
Czy maly obieg to zle rozwiazanie? Nie bede jezdzil w terenie.

4

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

Czy złe? Nie nazwałbym tego tak. Masz mniej oleju w obiegu i nie przepływa on przez ramę więc teoretycznie jest podatniejszy na zmianę temperatury i szybciej się zużywa. Możesz załączyć zdjęcie silnika?

KTM SMC 660

5

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

Qbol napisał/a:

Czy złe? Nie nazwałbym tego tak. Masz mniej oleju w obiegu i nie przepływa on przez ramę więc teoretycznie jest podatniejszy na zmianę temperatury i szybciej się zużywa. Możesz załączyć zdjęcie silnika?

Jasne pozniej zrobie. Mam inne zmartwienie wzialem sie za zmiane oleju a tam na srubie z magnesem maky kawalek metalu jakby stozek jakiegos trybu nie wiem co robic teraz. Czy lac nowy olej czy rozbierac silniki i dociekac co to jest....

6

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

sa sytuacje gdzie "wylupie" sie kawaleczek trybu. powinienes sie cieszyc ze zostal zlapany przez magnes. wg mnie jezeli silnik, biegi pracuja jak trzeba to nie powinienes sie narazie martwic tylko zalewac olej i latac dalej. mozesz skontrolowac  magnesik po nastepnych 200~ zeby byc pewnym tego czy nic wiecej nie odpada. jezeli dosyc szybko beda sie pojawiac nastepne kawalki to wtedy powinienes sie zaczac martwic ale moze byc tak ze przez kilka nastepnych wymian bedziesz mial tylko troszeczke opilkow co jest normalne.

7 Ostatnio edytowany przez Miro (2015-03-12 18:39:48)

Odp: KTM 660 z malym obiegiem

Zadz do poprzedniego wlasciciela ,ktory chyba nie mial pojecia jak wymienia sie w nim olej bo mowil ze odkrecal tylka jedna srubke z sitkiem do spuszczenia oleju.... wiec magnesik przez kilka lat byl nie ruszany. Zaleje slabszy olej przeplucze silnik akurat mam troche shella 15w50.  A docelowo kupilem motul 300v 15w50 i filtry K&N do tego nowe uszczelniacze athena i olej do lag motul 7.5W. Mam nadzieje ze bd ok.