1

Temat: Regulacja Mikuni TM40

Witam sprawa wygląda tak że zamontowałem w swoim fmx-ie ww gaznik, który ma aktualnie zamontowane dyszę główną 140 i dyszę wolnych obrotów 17,5 .
Regulacja pompki jest zrobiona na pałę aczkolwiek silnik zbiera się idealnie pali na dotyk wkręca się na obroty lecz zauważyłem że kapie z węża przelewowego dolnej komory pływakowej, jak i również silnik po odpaleniu na ssaniu po paru sekundach gaśnie, jak od razu wyłączę ssanie chodzi cały czas iglica ustawiona na drugi ząbek od dołu ma ktoś może jakies rady od czego zacząć i co sprawdzić na początku ? od czego są tylne 2 dysze wkręcone głęboko w obudowę ?
Regulacja składu mieszanki przyniosła efekty dopiero po wykręceniu 4/5 obrotów dopiero silnik chodził w "miarę" równo obroty nadal są podwyższone regulacja wolnych obrotów nic nie wnosi .

KTM lc4 640

2 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-02-02 09:35:35)

Odp: Regulacja Mikuni TM40

Sprawdź zaworek iglicowy to on może przepuszczać i wtedy komora pływakowa się zalewa i leci przelewem. Alboj est jeszcze jeden sposób lekko popukaj w komorę pływakową metoda dosyć prosta ale w wielu przypadkach skuteczna.

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.

3

Odp: Regulacja Mikuni TM40

Wiatm. Jestem w trakcie matowania mikuni tm40 do mojego fmx. Potrzebuje pomocy. Jak podpinac te wezyki wychadzace z gaznika i co zrobic z tymi dwoma czujnikami?