Odp: remont kapitalny exc 530
korba i łożyska będą do wymiany profilaktycznie żeby w sezonie nie było , zapodaj jakiś niespodzianek fotki tego tzw. kaptura mnicha
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » remont kapitalny exc 530
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
korba i łożyska będą do wymiany profilaktycznie żeby w sezonie nie było , zapodaj jakiś niespodzianek fotki tego tzw. kaptura mnicha
zaraz tylko znajde w necie. wal korbe i lozyska wyslij np do majstra i ci to ogarnie bez problemu
edit [url]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEDL0p2cX27LvWhnFPcb9l8E63880yX35iX4zeFQNjron6kb0OWA[/url] mniej wiecej to
ale bardziej to :D [url]http://img20.imageshack.us/img20/865/zdjcie0177k.th.jpg[/url] o to mi chodzilo sory za zdjecie. to jeszcze wl z xt :*
Jak enduro to lej 5W
lagi już wyczyszczone i częściowo złożone czekają na świerzy olej :)
lecimy dalej wycentrowałem już przednie koło i wleciała nowa opona mitas c11
lagi też już zregenerowane i zalane świeżym olejem czekają na rozpoczęcie sezonu :)
oraz przestroga dla wszystkich którzy nie pamiętają żeby zaglądać do zacisku hamulcowego. Tylny zapieczony ale udało się rozebrać bez większych strat, przód zapieczony przy próbie rozbierania niestety ukręciła się prowadnica zacisku i pytanie dla was; u dealera ten element jest nie do dostania czy może macie na to jakiś patent czy w grę wchodzi tylko i wyłącznie wymiana na inny zacisk
podepne sie;)
wymienilem w 530 korbe ale tlok zostaje stary (ma 60mth)
Czy wymieniac sworzen i gdzie go dostac ? (VERTEX 715400 - koniecznie powleczony PLC)
edit:
poprawka... DLC (Diamond Like Carbon), nie PLC (Programmable Logic Controller) ;)
jeśli cały tłok wytrzymuje 100mth(minimum) to dlaczego miałbyś wymienia teraz sworzeń tłoka?
i leci kolejna porcja fotek
wyciąganie łożyska igiełkowego wałka wyrównoważającego
pierwszy karter powędrował pod prysznic ;p Swoją drogą zna może ktoś jakąś profesjonalną chemię co zmyje i nagar? testowałem już wieję środków droższych tańszych ale żaden w 100% nie spełnił moich oczekiwań co do odtłuszczania wszystkie były super ale jeśli chodzi o nagar to większość wychodzi bardzo słabo (chodzi mi raczej o środki na bazie nafty)
w ramie też się coś dzieje
sporoboj,
mi usunal dosc dobrze nagar z glowicy i tloka
sorzen - poniewaz chodzil z stara korba, a teraz jest nowa - dla swietego spokoju (?) - niewiem dlatego pytam...
co gorsza nie moge go nigdzie znalezc. moze zostawie ...
a masz łożysko na sworzniu czy tylko panewka?
hacker powiedz jak Ty czyscisz czesci silnika. bo Tobie to dobrze wychodzi, mysle ze pewnie mechanicznie jakaś watą stalową albo cos takiego.
tak włókniną ścierną
miska z wodą i ludwikiem i jazda aż się krew poleje z paluchów:)
w tym roku chciałbym przetestować sodowanie
moim zdaniem duzo lepiej wyglada silnik hackera po włokninie niz po np szkielkowaniu.
słyszałem również o czyszczeniu suchym lodem jest to metoda bezinwazyjna i niepozostawiająca po sobie żadnych "produktów ubocznych". Mi raczej głównie chodzi o to żeby z głowicy zaworów pozbyć się nagaru niżeli polerować żeby coś wyglądało jak nowe. Niestety brak mi tyle cierpliwości co ma hacker33 :)
po testuj różne metody
może kup naftę (nawet taką świetlną) wrzuć na dobę albo dłużej głowicę do miski z tą naftą później ubierz się jak na basen, podskocz na myjnię ręczną i opierdolą ją porządnie z karchera z ciepłą wodą i proszkiem
albo wiertarka/wkrętaka szczotka druciana miedziana na wiertarkę i jazda
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » remont kapitalny exc 530
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 71 zapytań