1 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-01-05 11:32:53)

Temat: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Witam, zakupiłem w końcu SM od użytkownika z forum Velkurczak. Moto kupione dość tanio ale jednak ma swoje wady.
Na razie będzie rozebrany , ponieważ zauważyłem trochę wycieków które niezwłocznie trzeba naprawić !
Wraz z postępami będę dodawał nowe zdjęcia..

Zaplanowane mam :
- remont silnika tak aby wszystko było na cacy
- nowa okleina
- malowanie felg i ramy
- zarejestrowanie moto na A2 ( cieeekawe czy się uda ) :D
- na pewno dojdzie jeszcze tego trochę


[url=http://naforum.zapodaj.net/7907bf306129.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7907bf306129.jpg[/url]


[url=http://naforum.zapodaj.net/93aeee92883f.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/93aeee92883f.jpg[/url]


[url=http://naforum.zapodaj.net/b3a94f920c94.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b3a94f920c94.jpg[/url]


[url=http://naforum.zapodaj.net/658857245792.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/658857245792.jpg[/url]

[url=http://naforum.zapodaj.net/7024bf21aa03.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7024bf21aa03.jpg[/url]

[url=http://naforum.zapodaj.net/3a5090253e2d.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3a5090253e2d.jpg[/url]

[url=http://naforum.zapodaj.net/7b2750923e5e.jpg.html]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7b2750923e5e.jpg[/url]

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.

2

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Elegancki szpej Gutek, poczciwe "debiloodporne" LC4, zniesie każdą katację, jak będziesz na czas serwisował to będzie chodzić wiecznie, co do samego odpalania kopniakiem to kwestia kilku kopnieć i się nauczysz, użyj dekompresora, "spuść" kopniak delikatnie w dół by obrócic lekko wałem, odpuść kopniak i porządnie kopnij, nie ma opcji zeby nie zapalił....
Powodzenia w pracach :)

3 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-01-05 14:04:58)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Dziękuję bardzo, orientuje się ktoś może gdzie założą mi blokadę na manetkę i od razu dadzą wykres z hamowni i od diagnosty ? Oczywiście w mazowieckim i nie drogo :D

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.

4 Ostatnio edytowany przez kabat (2015-01-05 14:23:31)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Z tą rejestarcją na A2 to bywa różnie, jedne urzędy chcą rejestrować inne nie i wcale nie jest to takie proste jak sie wydaje, wiadomo musisz zmniejszyć moc do 35 kw, najprostrzym sposobem jest zalozenie blokady ma na manetce,  ale niektore urzędy dziwnie na to patrzą i nie chcą rejestrowac takich pojazdów, można też wsadzić jakąś zwężkę w dolot, ale serwis który to wykona musi wszystko napisać na fakturze jakie zmiany zostaly dokonane, wiadomo pieczątka, pieczątka i pieczątka bo tylko na to patrzą urzędnicy. Jak już bedziesz mechanicze obniżoną moc jedziesz na hamownie w celu zweryfiokowania tej mocy, nalezy pamietac ze trzeba tak tą moc "ustalic" by współczynnik mocy do masy nie przekraczał 0,2 kw, potem stacja diagnostyczna i tu jest większy problem bi nie każda stacja chce takie przeglądy robić. Mimo, że masz przegląd, diagnosta musi sprawdzić czy zmiany nie wpływają na bezpieczeństwo jazdy ( wiadomo chodzi tylko o kasę). Jak już masz wszystkie kwity lecisz do wydziału komunika i jezeli trafisz na spoko urzędnika ktory nie bedzie robil problemow to zarejestrujesz.

5

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Sprawa wygląda tak, że najlepiej gdybyś przedzwonił do WK i spytał się jakie papiery chcą, u mnie chcą tylko kwit z SKP, więc to już zależy od diagnosty co sobie zażyczy. Jeden sam wykres, drugi jeszcze do tego rzeczoznawcę , trzeci nie będzie w cale chciał się nadstawić. SKP to koszt 82 zł z tego co pamiętam, WK to koszt jak za przerejestrowanie moto więc warto z tym zaczekać, az papiery ogarniesz, bo będziesz musiał dwa razy płacić te 121,50 czy ile tam, bo też nie pamiętam. Najlepiej mieć jakiegoś znajomego diagnostę wtedy nie ma żadnego problemu.

KXF 250 '14

6

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Osłona silnika czeka na mnie w Radzyminie, w czwartek będę w okolicy to odbiorę i pewnie po niedzieli Ci wyślę. Natomiast klaksonu nadal nie mogę znaleźć ^^

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

7 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-01-05 23:08:01)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Co do A2 załatwiłem wszystko wyjdzie jakieś 800 zł troche sporo ale niestety - trzeba . Velkurczak, poszukaj tego klaksonu bo mi przeglądu nie przejdzie jeszcze haha :D   Klakson potrzebny, czym ja będę trąbił żeby z drogi zjezdzali ?


Gdyby ktoś chciał dokładny przebieg tego wszystkiego to objaśnie - co do rejestracji na A2 rzecz jasna.

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.

8

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Z tym wydechem słychać Cię już z kilometra... na odcięciu to już w ogóle.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

9 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-02-04 20:41:23)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Racja, racja. Dobra w miarę postępów będę aktualizował temat, za dwa tygodnie będzie rozebrany silniczek dodam jakieś zdjęcia itp. Na razie muszę zająć się ociepleniem garażu, bo łapy dosłownie przymarzają do kluczy !



Edit !

KTM już ma w dowodzie 27.38 kw i stosunek mocy do masy 1.8 ! Także jedna sprawa załatwiona..

Termin w serwisie ustalony na 24 także tuż tuż ! Na dworze co raz cieplej - oby do marca !

W piątek zabieram moto od mechanika, jest już wszystko ogarnięte. Niech tylko zniknie trochę śniegu to będą foty z jazdy :D

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.

10 Ostatnio edytowany przez velkurczak (2015-02-04 20:53:18)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Co Ci robił mechanik z ciekawości? Do kogo postawiłeś moto?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

11 Ostatnio edytowany przez GutekSM (2015-02-19 01:06:43)

Odp: LC4 640 2003 - projekt GutekSM

Podstawowa diagnoza, gaźnik był zasyfiony - został oczyszczony i wyregulowany bo moto zbyt długo schodziło z obrotów.
Zmieniona sprężynka By-pass ? nie wiem czy dobrze napisałem. Ciśnienie smarowania było niskie ale to też zostało przez niego poprawione. Usunął wyciek z góry, przepuszczał jakiś oring. Sprawdził zaworki i rozrząd. Trochę przeczyścił górę silnika... Poprawił mi przednie zawieszenie ( do moich wymagań )

Moto postawione do znajomego, z którym znałem się przez crossy. Pełna profeska i uczciwie. Co do silnika powiedział, że nie ma sensu rozkładać bo to niepotrzebne koszta a z tego co obserwował i mierzył w środku nie jest najgorzej.

WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03  -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012

Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.