16

Odp: wr 250x projekt

Kolega kik-man z forum robi. Obecnie kiepsko z czasem u niego.

WR250X -> Husaria 701

17

Odp: wr 250x projekt

http://imgup.pl/di/XJ95/swieca.jpg
Chyba coś nie tak było z tą świecą :D, poszła nowa.
Pierwszy duży przegląd silnika po kupnie moto za mną, pełen serwis zawieszenia + regulacja zaworów.

WR250X -> Husaria 701

18 Ostatnio edytowany przez shonek (2016-11-19 20:48:24)

Odp: wr 250x projekt

Update foto.
http://s10.ifotos.pl/img/DSC8004jp_axqxews.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/DSC8007jp_axqxeeq.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/DSC8014jp_axqxeew.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/DSC8032jp_axqxeee.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/DSC8036jp_axqxenw.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/DSC8013jp_axqxexh.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/DSC8000jp_axqxesa.jpg

WR250X -> Husaria 701

19 Ostatnio edytowany przez shonek (2017-03-18 19:42:32)

Odp: wr 250x projekt

Siemanko,

wjechała stalowa rura fi 56 co ciężko ją było po schodach wnieść :D

Pręt fi 20, głównym celem było to żeby tak go zaprojektować żeby moto podczas gumy nie poleciało centralnie na plecy, no i założenia zostały spełnione. Jeśli chodzi o kładzenie tam stopy i wyrywanie na koło to też się będzie dało, ale jakby było ciut większe ucho byłoby lepiej. Mi jednak zależało na minimalizacji i wyglądzie.
Uchwyt ocynkowany galwanicznie. Dodatkowo jest za co złapać i przesunąć motocykl bez zbytniego manewrowania. Na plus też jest to, że więcej będę mógł zabrać podręcznego bagażu na tył bo się linia trochę wydłużyła :)

http://i68.tinypic.com/vhrvr4.jpg


http://i64.tinypic.com/2zqzspd.jpg

http://i68.tinypic.com/o793eq.jpg

http://i65.tinypic.com/23hq3j7.jpg

Robotę uważam za udaną, mnóstwo czasu i prób żeby to dopasować sensownie i żeby się wstrzelić w ramę...
Jakie są warte zrobienia mody żeby zabezpieczyć motocykl przed kraksą podczas stuntu? Wydechu nie ma sensu puszczać pod siedzeniem, za dużo roboty, słabe chłodzenie i bardziej się będzie brudził. Myślałem, żeby go osłonić jakimś uspawanym metalowyn tworem, jeszcze koncepcji nie mam, ale pasowałoby się za to wziąć. Co prawda akrap nie jest najbardziej wysuniętym elementem, ale różnie to bywa.
Chciałem go opasać wężem i opaską zacisnąć w środku, ale to nie przejdzie bo wydech się okropnie grzeje. Wczoraj zdjąłem db killera z myślą, że się będzie mniej grzał, ale nic z tego, w dodatku ludzie na mieście stawali w miejscu i patrzyli się do góry bo myśleli, że jakiś myśliwiec leci :O Za głośny bez db killera. U mnie na dzielni przejdzie, ale w Warszawie na przejażdżkach po mieście od razu by mnie zhaltowali...
Może watą nabić go? Przy takiej operacji wyjmuje się tylko wkład z tłumika? Nie mam doświadczenia jeszcze, dopiero się uczę.

P.S Zastanawiam się czy ładować od razu hand brake czy uczyć się kontrolować nożnym, w nożnym jest kiepsko bo już mam na maksa opuszczony pedał i nadal jest za mało, musiałbym przerobić jakoś te elementy pośredniczące, ale to i tak tańsze rozwiązanie niż cały hb :)

Pozdrawiam i czekam na opinie.

WR250X -> Husaria 701

20

Odp: wr 250x projekt

Apropos stelazu ktory zrobiles to jesli nie sluzy do trzymania nogi to wolalbym stluc lampe i mniej pokrzywic subframe

WR 250x

21

Odp: wr 250x projekt

Jak ten atrapowicz z aliexpres sie sprawuje? Mysle o zamontowaniu takiego do DRZ.

22

Odp: wr 250x projekt

lukash napisał/a:

Jak ten atrapowicz z aliexpres sie sprawuje? Mysle o zamontowaniu takiego do DRZ.

To jest chyba oryginał :D

#BRAAP
Suzuki DRZ 440 SM aka Bumblebee

23 Ostatnio edytowany przez shonek (2017-03-18 20:48:54)

Odp: wr 250x projekt

lewyy napisał/a:

Apropos stelazu ktory zrobiles to jesli nie sluzy do trzymania nogi to wolalbym stluc lampe i mniej pokrzywic subframe

Nie ma opcji żeby ramę zgiąć. Chyba, że by się odwalało jakieś akrobacje i bóg wie co. Myślę, że bez footbara prędzej zegniesz ramę niż z nim.

Akrap jest oryginalny.

WR250X -> Husaria 701

24 Ostatnio edytowany przez lewyy (2017-03-18 22:11:58)

Odp: wr 250x projekt

Masz wieksze przelozenie przy glebie tzn dzwignie. Poucz sie latac najpierw. Na glebe nie zrobisz zabezpieczen calego moto a wr sie nie psuje przy glebach wyjsciowo ;) w sensie krzywda jej sie nie stanie jak polecisz do tylu

WR 250x

25 Ostatnio edytowany przez shonek (2017-03-18 22:37:28)

Odp: wr 250x projekt

Ok, niechaj będzie, na zdjęciach może się wydawać, że nie jest to mocne, ale tak nie jest. To jest zdrowo dokręcone i przede wszystkim mądrze. Dodatkowo w każdym miejscu w punkcie styku stelaża i ramy idealnie jest spasowane tj. obie powierzchnie ściśle przylegają co zapewnia nie miejscowy, ale zrównoważony na szerszej powierzchni nacisk na ramę.

Lepiej wywalić te cudawianki slidery przy silniku?

WR250X -> Husaria 701

26 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2017-03-19 01:45:16)

Odp: wr 250x projekt

Wydech psiuna jakiegos wsadź co nie szkoda i tyle. Dekle zabezpiecz i chyba nie ma co jakichś a'la klatek zakładać skoro sprzęt z natury jest wytrzymały. Nie patrz na aspekt wizualny tylko montuj hb, stunt i tak przeprostuje tą ładniutką wr-ke;)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

27

Odp: wr 250x projekt

Czemu tak piczowato obkręciłeś przewód hamulcowy wokół lagi?  Zrób porządnie zanim glebę zaliczysz przez zablokowaną kierownicę.
Wierz mi. Za młodu wyglebiłem się kolegi motorem, bo ten źle przeciągnął linkę gazu.

28

Odp: wr 250x projekt

ha co ma piernik do wiatraka,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

29

Odp: wr 250x projekt

Też uważam że kiepsko rozwiązane poprowadzenie przewodu ale to chyba oryginał nie?! :P

30

Odp: wr 250x projekt

No właśnie nie oryginał. Na jesieni był na serwisie zawieszenia i tak mi pacany założyli. Już się nie czepiałem tego. Za jakiś czas będzie stalowy oplot więc wtedy się zdemontuje.

WR250X -> Husaria 701